Работа Accountant German във Варна

3 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонaл /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...

    20 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam is a recruitment company, part of a group of companies offering a wide range of services in the field of human capital management, combining the best international practices. For our client, established manufacturing company, we are looking fo...

    06 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    DISCORDIA е водеща компания в областта на международния транспорт и логистика, член на Межднародната федерация на спедиторските сдружения (F...

    02 Jan 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Главен счетоводител и ръководител екип

Bell Career
location_on гр. Варна

icon 1,590 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонaл /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска компания в сферата на човешките ресурси в гр. Варна. Нашите партньори са локализирани в България, Германия и Скандинавия.

За наш партньор – водеща компания с над 20 години опит в сферата на финансови, счетоводни и данъчни консултации и услуги, търсим да назначим Главен счетоводител и ръководител екип за град Варна.
  • Искате да работите в екип от професионалисти, които са готови да споделят опита си с Вас?
  • Имате желание да постигате високи професионални резултати?
  • Готови сте да се учите от най-добрите и да станете такъв?
Ако отговорът на тези въпроси е ДА, то тази позиция е точно за Вас!

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОМПАНИЯТА:

Мисия и ценности: спазване на високи стандарти при извършване на професионални счетоводни услуги и комплексни решения при стопанското управление на фирмите.

Работна обстановка: компанията разполага с два офиса във Варна и София. Сградата във Варна се отличава с централна комуникативна локация, с просторни и светли помещения, изпълнени с цветя и картини, които вдъхновяват.

Хората: компанията вярва, че служителите са най-големия актив и инвестира постоянно в знанието и професионалното им израстване.

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Годишно счетоводно и данъчно приключване;
  • Обработка на заплати и изготвяне на всички съпътстващи документи;
  • Изготвяне на документи за данъчни проверки и ревизии;
  • Изготвяне на справки, отчети, декларации, уведомления, свързани с отчетността на клиентите;
  • Обработка на текуща счетоводна информация;
  • Прилагане и надграждане на вътрешните стандарти за качество;
  • Осъществяване на комуникацията с клиентите;
  • Управление и развитие на екип от счетоводители, асистент счетоводители;
  • Консултиране на членовете на екипа по финансово – счетоводни и данъчни въпроси.
ИЗИСКВАНИЯ:
  • Висше образование специалност „Финанси“, „Счетоводство и контрол“ или друга подходяща икономическа специалност;
  • Професионален опит на подобна позиция – минимум 4 години;
  • Отлично познаване на нормативната база в областта на счетоводната отчетност, данъчното и трудово законодателство;
  • Владеене на чужд език – английски/немски;
  • Познаване на специфични софтуери за счетоводна обработка и администриране на работна заплата;
  • Високо ниво на лична организираност – умения за справяне с многобройни отговорности, способност да планира, организира и контролира работните си ангажименти;
  • Умения за управление на малък екип;
  • Високо ниво на организираност и своевременно изпълнение на поставените задачи;
  • Желание за постигане на високи професионални резултати.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
  • Конкурентно заплащане;
  • Трудов договор за пълен работен ден;
  • Участие в система от допълнителни социални и образователни стимули и бонуси;
  • Възможност за индивидуално определяне на работния ден;
  • Възможност за обучение и участие във фирмени семинари и тиймбилдинги;
  • Работа в приятелска обстановка със сплотен и подкрепящ екип.
Ако позицията представлява интерес за Вас и искате да израствате професионално като се учите от най-добрите, не се колебайте, подайте своята актуална автобиография.

Средна заплата за сектора


1,590 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.