Работа Сътрудник в София
164 нови обяви за работа
-
Ние от Destination Workplace вярваме, че правилната работа е ключът към пълноценния живот, а правилният човек – двигателят зад всеки успешен бизне...
-
Български разменно-сортировъчен център, към "Български пощи" ЕАД търси да назначи служител на длъжност: "Специалист, Технически сътрудн...
-
Български разменно-сортировъчен център, към "Български пощи" ЕАД търси да назначи служител на длъжност: "Специалист, Технически сътрудн...
-
Балев Био ЕООД е вносител и дистрибутор на био храни, и органични продукти от 2008 година. За своят екип фирмата търси да назначи: ТЕХНИЧЕС...
-
Технически сътрудник БСО За нас ЛЕВ ИНС - АКТИВНАТА СИГУРНОСТ С 29 години опит, ЛЕВ ИНС е безспорен лидер на българския застрахователен ...
-
Технически сътрудник БСО За нас ЛЕВ ИНС - АКТИВНАТА СИГУРНОСТ С 29 години опит, ЛЕВ ИНС е безспорен лидер на българския застрахователен ...
-
ХИПОЛЕНД АД е най-голямата българска национална верига хипермаркети за детски и бебешки стоки с магазини в цялата страна. Сега търсим д...
-
Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...
-
Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...
-
Технически сътрудник – гр. София Ако се вълнуваш от иновациите и постоянния напредък, United Fiber Bulgaria е точното място за твоята амбиция. Ние...
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...
-
Описание: Организиране и координация на офис дейностите – рецепция; консумативи; работа с офис техника; Административно подпомагане на...
-
Описание: Организиране и координация на офис дейностите – рецепция; консумативи; работа с офис техника; Административно подпомагане на...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Наш клиент е стабилна и доказала се компания, специализирана в производството на алуминиеви и PVC врати и прозорци. Във връзка с развитието на производствената база и увеличаването на обема на работа, търсим нов колега за позицията:
Технически Сътрудник
Основни задължения:
- Подготовка и издаване на производствени карти за различни изделия;
- Съставяне и управление на графици за снабдяване – координация на материали и части според производствения план;
- Контрол върху наличности и заявки за доставки;
- Работа с техническа документация, чертежи и спецификации на продуктите;
- Въвеждане, поддържане и актуализиране на данни в ERP система;
- Комуникация и координация с отдели снабдяване, производство, склад и външни доставчици;
- Подготвяне на справки, отчети и анализи относно логистика, срокове и разходи.
Компанията предлага:
- Работно време: 08:30 – 17:30 ч.;
- Конкурентно възнаграждение;
- Ваучери за храна;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Осигурен транспорт до офиса;
- 20 дни платен отпуск;
- Работа в стабилна компания с възможности за професионално развитие.
Изисквания към кандидата:
- Техническо образование или студент в последни курсове;
- Техническа грамотност – умение за работа с документация и чертежи;
- Опит с ERP системи, Excel или други системи за управление;
- Отговорност, прецизност и аналитично мислене;
- Добри комуникационни умения и способност за работа в екип.
Благодарим на всички кандидатствали. Екипът ни ще се свърже само с одобрените кандидати. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта 3103.
Средна заплата за сектора
1,530 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.