Работа Счетоводител Оперативен
65 нови обяви за работа
-
Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, представител на премиум хранителни и нехранителн...
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предлага работа за оперативен счетоводител.Опит в обявената позиция,работа със счетоводен софтуер.Поз...
-
Изисквания: Средно или висше икономическо образование, минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър”, специалност „Сч...
-
Счетоводител - с познания за счетоводно отчитане на транспортна дейност, строителни услуги Национални счетоводни стандарти Умения за р...
-
1,550 лв / месец (нето) от работодател
"Техномат-Меркурий" ЕООД - Габрово търси: Счетоводител с висше икономическо образование - предимство спец. "счетоводство"; компютърна гра...
-
Отговорности: Отговаряне за оперативното счетоводство и финансови процеси на фирмата Водене на счетоводна документация, включително п...
-
В Юр Тийм Билдърс вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма с основна дейност в търговията на алуминиеви, PVC и усилващи профили, както и всички необходими аксесоари и обков за изработката на ...
-
В Юр Тийм Билдърс вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма с основна дейност в търговията на алуминиеви, PVC и усилващи профили, както и всички необходими аксесоари и обков за изработката на ...
-
2,200 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
HR Consultant специализира в сферата на човешките ресурси. За счетоводна кантора в , гр. Асеновград, търсим да назначим „оперативен счетоводит...
-
2,200 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
HR Consultant специализира в сферата нa човешките ресурси. За счетоводна кантора в , гр. Асеновград, търсим да назначим „оперативен счетоводит...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
2,500 лв / месец (нето) от работодател
За нас Вече близо 10 години HubStaff - Agency се учи от грешките си въз основа на две убеждения : CV всеки може да "декорира", но личността на човека е...
-
Описание на длъжността: Издаване, приемане, проверка и осчетоводяване на първични счетоводни документи (приходни и разходни фактури, от...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ако ти:
- Си инициативна, отговорна и прецизна личност
- Искаш да си част от финансовия отдел на бързо развиваща се компания
- Познаваш нормативните актове в областта на счетоводното, данъчното и осигурително законодателство
Твоите задължения:
- Съставяне и осчетоводяване на първични и вторични счетоводни документи
- Осчетоводяване на банкови извлечения
- Текущ контрол на разчетите с контрагенти, плащания и подотчетни лица
- Осчетоводяване на фактури за оперативни разходи
- Участие в междинното и годишно счетоводно приключване
- Водене на каса и равняване на касовата наличност
- Начисляване на провизии за разходи
- Поддържане на данни и разсрочване на разходи
- Съхраняване на счетоводната информация по предвидения в закона ред
- Икономическо образование (специалност „Счетоводство“ или сходна ще се счита за предимство)
- Счетоводен опит – минимум 2 години
- Познания по данъчното законодателство
- Отлична компютърна грамотност – MS Office, (умение за работа с ERP софтуер ще се счита за предимство)
- Трудов договор и дългосрочна заетост
- Конкурентно възнаграждение – Съобразено с пазарните условия и Вашите лични умения, опит и квалификации.
- Вълнуващи кариерни възможности – Развивайте се с нас чрез непрекъснато обучение и професионално израстване в динамичен сектор.
- Динамична работна среда – Работете в една от най-разпознаваемите и бързоразвиващи се компании в сектора.
- Приятелска работна атмосфера – Станете част от екип, в който се цени сътрудничеството и приносът на всеки.
- Здравни и уелнес придобивки – MultiSport карта – Достъп до разнообразни спортни и фитнес съоръжения на преференциални цени, за да поддържате активен и здравословен начин на живот.
- Ваучери за храна – Допълнително финансово обезпечение за ежедневното ви хранене и благосъстояние.
- Ексклузивни отстъпки – Възползвайте се от 30% отстъпка в онлайн и физическите бутици на Yves Rocher, 30% отстъпка в сайта на Bonjour и 50% отстъпка в Optics Centro за диоптрични очила, лещи и слънчеви очила.
- Транспортни и пътни придобивки – Частично покриване на транспортните разходи, за да улесните своето ежедневно придвижване.
- Бонус програма „Доведи приятел“ – Препоръчайте талантливи приятели за нашия екип и получете бонус като награда.
- Осигурени топли напитки – Насладете се на безплатни топли напитки, за да останете енергични и съсредоточени през целия ден.
В случай, че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се свържем с теб.
Средна заплата за сектора
1,850 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
150 лв / месец
5,000 лв / месец
Оперативен счетоводител
Оперативните счетоводители записват и събират ежедневните финансови транзакции на дадена организация или дружество, които обикновено се състоят от продажби, покупки, плащания и постъпления. Те гарантират, че всички финансови операции са документирани в съответната (дневна) книга и в главната книга, както и че са балансирани. Оперативните счетоводители подготвят отчетните книги и главната книга с финансови транзакции, за да може след това счетоводителят да анализира балансите и отчетите за приходите.
Необходими основни умения
- извършване на операции по счетоводния баланс
- подготвяне на финансов отчет
- спазване на нормативните задължения
- откриване на счетоводни грешки
- използване на счетоводни системи
- водене на главната счетоводна книга
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- финансов отчет
- амортизация
- счетоводни техники
- счетоводни статии
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.