Работа Счетоводител Оперативен

68 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    As pioneers and global leader, Hiab is ambitious to write forward our success story, inspiring and shaping our industry. The world in which we operate with our class-leading products, intelligent services and innovative digital solutions is constantl...

    04 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 38 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...

    04 Feb 2025 Още...
  • icon 1,470 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Autism Today is an association of professionals in the field of Applied Behavior Analysis, parents, and public figures. The organization's mission is to educate professionals and create a professional community in Bulgaria for working with children w...

    03 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...

    03 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма Нолев повече 30 години работа - организирa и развива пройзводство на десетки видове месни продукти от подбрано телешко,говеждо и св...

    31 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За WALLTOPIA WALLTOPIA е световен лидер в проектирането и производството на катерачни стени, като задава глобалния стандарт за иновации, качеств...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За WALLTOPIA WALLTOPIA е световен лидер в проектирането и производството на катерачни стени, като задава глобалния стандарт за иновации, качеств...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Загато“ ООД e предприемчива, динамичнa и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествени...

    10 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Junior Accountant

КАРГОТЕК БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. София

icon 1,600 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Дистанционно интервю
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


As pioneers and global leader, Hiab is ambitious to write forward our success story, inspiring and shaping our industry. The world in which we operate with our class-leading products, intelligent services and innovative digital solutions is constantly changing. Join us for a smarter and better everyday!

Join Hiab and grow your career in accounting within an international environment! We are looking for a Junior Accountant to support our Record-to-Report processes, ensuring accurate financial reporting and compliance with global best practices. If you have a passion for numbers, attention to detail, and want to be part of a dynamic and collaborative team, we would love to hear from you!

Main tasks and responsibilities:



  • Support accounting services for selected processes and countries, including accounting for and coordinating month-end general ledger close and preparing balance sheet reconciliations.
  • Provide support in Record-to-Report (RTR) processes, ensuring financial reporting activities are accurate and in compliance with CAS and internal control frameworks.
  • Follow internal control procedures and maintain up-to-date and accurate documentation.
  • Ensure data accuracy in company systems, recognize unusual events, and collaborate with supervisors to resolve cases.
  • Assist in controlling and reporting responsibilities across Order-to-Cash, Invoice-to-Pay, and HR activities, ensuring proper reflection in the books.
  • Provide cross-training and back-up support for roles in the RTR area.
  • Build supportive relationships with peers and colleagues while handling ad-hoc requests as assigned by the line manager.


What you’ll need to succeed Education



  • Bachelor degree or equivalent in Accounting, Finance or Economics


Experience

  • 0-2 years of relevant experience in finance operations


Competencies

  • Experience with simple query handling
  • Good MS-office skills, ERP knowledge to be considered as advantage
  • Strong team player
  • Problem solving attitude
  • To demonstrate analytical skills
  • Good Interpersonal & Communication Skills
  • Taking initiative in a proactive manner to improve own and team work practices
  • International mind-set
  • proficiency of written and oral English required


You will be part of:

We offer you an opportunity to put your skills and experience into work and make an impact in our global organisation. We provide you with opportunities for training and development of your technical (SAP, Hyperion, etc.) and professional capabilities. You will work together with great and friendly colleagues from various backgrounds inspired by shared, ambitious goals in an atmosphere of trust and support.

In addition we also offer:

  • Attractive compensation package
  • Healthy work environment - company sponsored medical insurance program
  • Food vouchers
  • Work-life balance – 25 days paid vacation, company events
  • Transportation allowance
  • Company policy of permanent remote based location within any point in Bulgaria, office based only on very limited occasions.


Interested to join?

If you are excited about this opportunity, please submit your application and CV in English.

Hiab is part of Cargotec Hiab is a leading provider of smart and sustainable load handling solutions. We are committed to delivering the best customer experience every day with the most engaged people and partners. Hiab's premium equipment includes HIAB, EFFER and ARGOS loader cranes, MOFFETT and PRINCETON truck mounted forklifts, LOGLIFT forestry cranes, JONSERED recycling cranes, MULTILIFT skiploaders and hooklifts, GALFAB roll-off cable hoists, tail lifts under the ZEPRO, DEL and WALTCO brands, and HIPERFORM, a suite of smart solutions. As the industry pioneer, Hiab continues to make load handling smarter, safer and more sustainable to build a better tomorrow.

Hiab is part of Cargotec Corporation. Cargotec's (Nasdaq Helsinki: CGCBV) sales in 2023 totalled approximately EUR 2.5 billion and it employs over 6,000 people.

Средна заплата за сектора


1,600 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

200 лв / месец

максимална

3,500 лв / месец

Мнения и оценки от служители


4.0
Добра
icon icon icon icon icon
4.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.1
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
4.3
icon icon icon icon icon
Колеги
3.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
4.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
4.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
3.0
icon icon icon icon icon
Управление

Помощник-счетоводител


Помощник-счетоводителите отчитат и докладват счетоводни ситуации на счетоводителя, който работи с тях, проверяват депозитите и изготвят дневните отчети и доходите. Те подготвят разрешените ваучери за възстановяване на суми, поддържат върнатите чекови сметки и комуникират с мениджърите по счетоводство относно всички въпроси, свързани със счетоводството.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • разпределяне на сметки
  • проверяване на счетоводна документация
  • управляване на корпоративните банкови сметки
  • извършване на последващи действия във връзка с вземанията
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • амортизация
  • счетоводни техники
  • счетоводни статии
  • данъчно законодателство

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.