Работа Продавач Консултант В Магазин За Дрехи
714 нови обяви за работа
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
продавач в магазин за фаянс и тeракота! Отговорности: Оформяне на документи за движението на стоковите наличности; Работа с парични сум...
-
ПЕРСОНАЛ ЗА ТЪРГОВСКИ ОБЕКТ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства н...
-
Виста АВТ АД е водеща дистрибуторска компания в сферата на търговията с козметика и храни. Компаниите, с които си сътрудничим са с дългог...
-
1,600 лв / месец (нето) от работодател
Търговска компания, занимаваща се с продажба на лакове и бои за мебелната индустрия търси нов колега за своя централен склад в град Плов...
-
ПЕРСОНАЛ ЗА ТЪРГОВСКИ ОБЕКТИ - 4,6 и 8 часа, гр. Бургас T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в ...
-
Служители на пълен и непълен работен ден за магазин billa - гр. сливен, city center
Billaгр. Сливен
1,070 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ на пълен и непълен работен ден за магазин BILLA - гр. Сливен, City Center Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накра...
-
Ние сме голяма компания с над 25 годишна история на финансовия пазар. Разполагаме с над 50 офиса в цялата страна, а екипът ни е съставен от н...
-
2,100 лв / месец (нето) от работодател
ТЪРГОВСКИ КОНСУЛТАНТ IQOS Ти си динамична и инициативна личност, която иска да бъде част от международна компания, ориентирана към бъдеще...
-
1,620 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ на пълен и непълен работен ден за магазин BILLA- гр. София, жк. Лозенец Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим на...
-
1,620 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ на пълен и непълен работен ден за магазин BILLA - гр. София, Младост Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накра...
-
ПЕРСОНАЛ ЗА ТЪРГОВСКИ ОБЕКТ, гр. КозлодуйT MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика...
-
Продавач-Консултант (в МОЛ) Ако обичаш модата, умееш да общуваш с хора и търсиш работа в приятна и динамична среда – ние имаме предложени...
-
ПЕРСОНАЛ ЗА ТЪРГОВСКИ ОБЕКТИ - 4, 6 и 8 часа T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика...
-
Служители на пълен и непълен работен ден за новооткрит магазин billa - гр. карлово
Billaгр. Карлово
1,120 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ на пълен и непълен работен ден за НОВООТКРИТ магазин BILLA - гр. Карлово Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим ...
-
"Елит-П" ЕООД, е водещо българско предприятие с утвърдена репутация, произвеждащо и пакетиращо ядки и сушени плодове, което търси да назн...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Отговорности:
- Оформяне на документи за движението на стоковите наличности;
- Работа с парични суми и издаване на всички необходими документи, свързани с извършените продажби;
- Материална и финансова отговорност;
- Участие при провеждане на инвентаризации на стоки;
- Адекватно представяне на търговската марка, продуктите и услугите;
- Позитивно и учтиво обслужване на клиентите в търговския обект;
- Изграждане и поддържане на професионални взаимоотношения с клиентите и консултирането им за характеристиките и предимствата на предлаганите продукти;
- Поддържане на търговски вид на стоките и следене за наличието на информационни етикети по тях;
- Поддържане на изряден търговски вид и хигиена на търговския обект;
- Приемане,подреждане и аранжиране на стоките;
- Предишен опит на същата или подобна позиция се счита за предимство;
- Отлични комуникативни и презентационни умения;
- Умения за работа в екип;
- Високо ниво на самодисциплина и организираност;
- Компютърна грамотност, умение за работа с ПОС-терминал и касов апарат;
- Гарантирано допълнително възнаграждение за постигнати резултати;
Средна заплата за сектора
1,700 лв ~ 2,000 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
20,000 лв / месец
Продавач-консултант
Продавач-консултантите осъществяват пряк контакт с клиентите. Те им предоставят общи съвети.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- изготвяне на квитанции за продажбите
- осигуряване на спазването на правни изисквания
- поддържане на връзка с клиентите
- преглеждане на стоки
- боравене с каса
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- разбиране на продукта
- политики на дружество
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.