КОЛПОЙНТ НЮ ЮРЪП ЕАД
TELUS работа
164 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Game Support Representative with French and English
Пълно описание
A typical day:
- Assist our players with any issues they might experience or report via email and chat only
- Focus on the player and provide the ultimate player experience
- Listen to the voice of the players and communicate it further to the appropriate teams
- Work with our team to improve our processes
Sounds good, right?
If you have:
- Fluency in French and a good command of English
- Having previous gaming experience will be considered as an advantage
- Player empathy and understanding a player's perspective when tackling their issues.
- Understanding of Player Support
- Desire to help the players as best as possible and to contribute to the team's success
We Offer:
- Fully paid training
- Stable job and career development opportunities
- Attractive salary
- Additional health insurance
- 50+ benefits and services to choose from
- Positive international working environment
- Support and learning
- Employee referral bonuses
We care about the well-being of our employees, invest in their future growth, and encourage fun and team-building projects!
Does it sound like the perfect job for you? APPLY NOW!
About us: TELUS Digital Bulgaria is a publicly-traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the country's CX (Customer Experience) industry with over 4,000 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building, and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience, and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients' procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- timer_offГъвкаво Работно Време
- credit_cardБонусова Система
- sports_footballКарта за Спорт
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- card_travelВаучери за Транспорт
- card_giftcardВаучери за Храна
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
Мнения и оценки от служители
Оператор в контактен център
Операторите в контактни центрове предоставят информация на клиентите по телефона и другите средства за масово осведомяване, например електронна поща. Те отговарят на запитвания относно услугите, продуктите и политиките на дадено дружество или организация.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- общуване с потребители
- използване на бази данни
- отговаряне на входящи обаждания
- водене на отчет за взаимодействието с клиентите
- осъществяване на управление на клиенти
Необходими основни знания
- разбиране на потребителите
- характеристики на продуктите
- обслужване на клиенти
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.