
КОЛПОЙНТ НЮ ЮРЪП ЕАД
TELUS работа
110 резултата
-
-
-
1,474 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
-
1,397 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
-
1,397 лв - 1,707 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Account Manager
Пълно описание
Responsibilities:
- Be Operationally focused and develop an understanding of each Area of the business.
- Define the parameters of the project in collaboration with partners and customers
- Permanently monitor the achievements of the project key performance indicators and liaise with other departments to accomplish them
- Establish the recruitment needs for achieving the project key performance indicators set
- Establish direct contact with project representatives from the customer side and work out a plan of action with them to meet performance goals.
- Control the work processes of the coordinated projects, establishing active measures to improve training and operational activities and proposing plans for improvement
- Add value to the client by proposing changes in the operational projects and offer feedback to the clients based on the results after the test period
- Send regular and on-demand reports to clients
- Follow the evolution of the supervisors and agents and take all necessary measures to improve it when necessary
- Allocate resources and responsibilities within team to deliver business results and meet the demands of a dynamic environment
- Be involved and responsible for the selection, training, professional development and assessment of the subordinates
- Monitor and achieve financial and operational targets set
Requirements:
- Excellent verbal and written communication skills in English. Proficiency of a second language on a level C1 will be considered an advantage
- Background in Contact Center Management Solutions
- At least 2 years proven experience in a Contact Center Area on a managerial position
- Experience in managing teams; oriented to results and customer satisfaction
- Ability to effectively manage multiple priorities
- Ability to work both independently and as a team member in an environment with frequent high volumes of work
- Positive, professional and customer-focused attitude
- Desire to perform in-depth research paying attention to detail
- Dynamic, flexible and proactive attitude
- Good negotiation skills and ability to work directly with international clients
- Good performance under pressure
- Proficient with Microsoft Office
- Be Autonomous and trustworthy
In return, we will give you:
- Fully paid training
- Stable job and career development opportunities
- Attractive salary
- Additional health insurance
- 50+ benefits and services to choose from
- Positive international working environment
- Support and learning
- Employee referral bonuses
Does it sound like the perfect job for you? Apply now!
About us: TELUS Digital Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,000 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building, and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience, and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients' procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- timer_offГъвкаво Работно Време
- credit_cardБонусова Система
- sports_footballКарта за Спорт
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- card_travelВаучери за Транспорт
- card_giftcardВаучери за Храна
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
Мнения и оценки от служители
Мениджър, ключови клиенти
Мениджърите на ключови клиенти са медиатори между клиентите и организацията, управляват продажбите и дългосрочните отношения с клиентите. Те познават продуктите и услугите и разработват договори с клиентите.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- проучване на нивата на продажби на продуктите
- извършване на анализ на данни
- извършване на анализ на потребностите на клиентите
- извършване на последващи действия във връзка със задоволяването на клиента
- прогнозиране на показателите на сметки
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- обслужване на клиенти
- разбиране на продукта
- политики на дружество
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.