
АКСЕНЧЪР БЪЛГАРИЯ EООД
Accenture работа
36 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Azure Customer Success Manager with English, German or Dutch
Пълно описание
Join our team of AI customer success experts and help customers accelerate their AI projects and usage of Azure AI
Responsibilities
· Engage with customers who are consuming Azure AI solutions and provide them with technical guidance, best practices, and proactive support
· Identify customer scenarios, AI usage blockers, and AI growth accelerators and provide feedback to the product and engineering teams
· Collaborate with account teams, partners, and other CSMs to drive customer success and adoption of Azure AI
· Develop and deliver customized AI workshops, demos, and presentations to showcase the value and capabilities of Azure AI
· Stay up to date with the latest AI trends, technologies, and solutions and share insights and learnings with the AI community
· Technical Acumen: Apply deep technical knowledge and customer insights to create a modernization roadmap. Architect solutions to meet business and IT needs, ensuring technical viability of new projects and successful deployments, while orchestrating key resources and infusing key Infrastructure technologies
· Conduct demos on how to use and how to implement AI
· High level design with customer of AI architecture – based on the customer’s needs, recommend specific Azure AI services and OpenAI offerings.
· Team Lead: Act as a SME on Azure AI technical solutions and the customer engagement strategy for new team members as they are onboarded through the Microsoft fiscal year. Support training activities and act as a mentor for new team members.
Preferred Qualifications
· 4+ years of experience in technical sales, consulting, or customer success roles
· Track record of building deep technical relationships with senior IT execs in large or highly strategic accounts
· AZ-305 and/or AI-900 certified
· Strong developer background with hands-on experience in AI, machine learning, or data science
· Deep knowledge of Azure AI services, tools, and frameworks, such as Cognitive Services, Machine Learning, Bot Framework, and Azure Databricks
· Excellent communication, presentation, and interpersonal skills with the ability to explain complex AI concepts and solutions to technical and non-technical audiences
· Passion for AI and customer success and the ability to work independently and as part of a team
Basic Qualifications
· 2+ years of experience in technical sales, consulting, or customer success roles
· 1+ years of experience working with Microsoft AI services, tools, and frameworks, such as Cognitive Services, Machine Learning, Copilot, Bot Framework, and Azure Databricks
· AZ-305 and/or AI-900 certified
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- food_bankБезплатна Храна
- sports_footballКарта за Спорт
- local_atmКарта за гориво
- credit_cardБонусова Система
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.