Работа в София

4.4 хил. нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Френч Ритейл EООД е представител за България на брандовете: Etam - престижната френска модна марка за красиво и луксозно дамско бельо, с на...

    28 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За наш клиент, водещ лидер в сферата на търговията с мастила и продукти за полиграфията , търсим да назначим сериозен и отговорен човек н...

  • icon 1,050 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СБАЛ по детски болести „Проф. Иван Митев” ЕАД търси да назначи на длъжност „Организатор медицинска документация” – 4 работни места Из...

  • icon 1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Присъедини се към екипа на Кафе-Бар в тенис клуб Малееви! Обичаш да приготвяш страхотно кафе и вкусни закуски? Искаш да работиш в уютна и ...

    28 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    IP Network and Architecture Engineer You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and pla...

    28 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Technical Support Engineer L3 You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms;...

    28 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Cloud DevOps Engineer You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms; A suppo...

    28 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Technical Customer Support Specialist with German You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, proj...

    28 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    IP Data Center Network Engineer You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platform...

    28 Apr 2025 Още...
  • icon 2,600 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    В Юр Тийм Билдърс вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса...

  • icon 1,160 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Celio* - популярния френски моден бранд за мъже с над 1200 магазина в цял свят e вече 20 години на българския пазар. Нашата мисия е да обслужваме ...

    28 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Най-големият автобусен превозвач на Балканите Юнион Ивкони ООД , търси да назначи монтьор за ремонт и поддръжка на собствените си автобу...

    28 Apr 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    НАШАТА ФИРМА ПРОИЗВЕЖДА САНДВИЧИ И ХРАНИ.ТЪРСИМ ШОФЬОРИ ЗА ДОСТАВКА НА САНДВИЧИ В СОФИЯ.РАБОТИ СЕ СЪС СЛУЖЕБНА КОЛА .ИЗИСКВА СЕ ШОФЬОРСК...

    28 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Due to expansion of its media monitoring unit HeadLine, M3 Communications Group, Inc. – a leading PR agency in Bulgaria with 30 years of experience – is looking for a bright and outgoing individual to fill the position of: MEDIA MONITORING EXPER...

    28 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Медицински Представител Орбико България ЕООД е част от Orbico Group, водещ дистрибутор в Югоизточна Европа, международна компания с дейност ...

    28 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Административен сътрудник

ФРЕНЧ РИТЕЙЛ EООД
location_on гр. София

icon 1,550 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Френч Ритейл EООД е представител за България на брандовете:

Etam - престижната френска модна марка за красиво и луксозно дамско бельо, с над 1 000 000 последователи в Инстаграм. Celio* - най – предпочитаната френска марка за мъжка мода, с магазини в целия свят. 1001 Пантофки – мултибранд магазин за висококачествени детски обувки и пантофки за щастливи детски крачета.

За централния си офис в София търсим служител за позицията

Административен сътрудник Френч Ритейл ЕООД

Основни задължения:

  • Административна поддръжка:
  • Организиране и координиране на офис дейности.
  • Обработка на входяща и изходяща кореспонденция.
  • Организиране на офис документацията.
  • Съдействие с ТРЗ документация – подреждане и разпределяне на документи, изготвяне на документи по образец.
  • Съдействие с юридическа документация – изготвяне на документи по образец.
  • Изготвяне и подаване на документи за ИТ, Общини и др. (по образец).
  • Поддържане на документооборота и архивирането на документи.
  • Административно обслужване на персонал:
  • Организация безопасност на труда.
  • Поддържане и обслужване на система за социални придобивки Ребенефит.
  • Обработка на информация:
  • Въвеждане, обработка и актуализиране на данни в системи и бази данни.
  • Подготвяне на справки, отчети и документи по заявка на ръководството или други отдели.
  • Офис мениджмънт:
  • Координиране на офис ресурси като канцеларски материали, техника и съоръжения.
  • Организиране на срещи и мероприятия, пътувания (вътрешни или външни).
  • Събиране оферти за нови доставчици на материали и услуги.
  • Комуникации:
  • Поддържане на вътрешна и външна комуникация на български и английски език.
  • Управление на телефонни обаждания, имейли и писмени запитвания на български и английски език.
  • Комуникация с институции – Инспекция по труда, Общини, КЗП и др..


Изисквания:

  • Опит на сходна позиция;
  • Добро владеене на английски език;
  • Отлична компютърна грамотност;
  • Добри комуникационни умения и аналитично мислене;


Ние предлагаме:

  • Възможност за работа и развитие във водеща компания, лидер в своя сектор;
  • Конкурентно възнаграждение, съобразено с вашия опит и умения.
  • Набор от социални придобивки – ваучери за храна, здравни осигуровки, програми за отстъпки.
  • Приятна работна среда в сплотен екип.


Ние вярваме, че успехът на нашата компания е пряко свързан с успеха на нашите служители. Ако искате да работите в иновативна компания с високи стандарти, където вашите усилия ще бъдат признати и оценени, моля, изпратете ни вашето CV.

Средна заплата за сектора


1,550 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.