Работа в София
4.4 хил. нови обяви за работа
-
Френч Ритейл EООД е представител за България на брандовете: Etam - престижната френска модна марка за красиво и луксозно дамско бельо, с на...
-
За наш клиент, водещ лидер в сферата на търговията с мастила и продукти за полиграфията , търсим да назначим сериозен и отговорен човек н...
-
1,050 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател
СБАЛ по детски болести „Проф. Иван Митев” ЕАД търси да назначи на длъжност „Организатор медицинска документация” – 4 работни места Из...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Присъедини се към екипа на Кафе-Бар в тенис клуб Малееви! Обичаш да приготвяш страхотно кафе и вкусни закуски? Искаш да работиш в уютна и ...
-
IP Network and Architecture Engineer You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and pla...
-
Technical Support Engineer L3 You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms;...
-
Cloud DevOps Engineer You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms; A suppo...
-
Technical Customer Support Specialist with German You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, proj...
-
IP Data Center Network Engineer You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platform...
-
2,600 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
В Юр Тийм Билдърс вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса...
-
1,160 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
Celio* - популярния френски моден бранд за мъже с над 1200 магазина в цял свят e вече 20 години на българския пазар. Нашата мисия е да обслужваме ...
-
Най-големият автобусен превозвач на Балканите Юнион Ивкони ООД , търси да назначи монтьор за ремонт и поддръжка на собствените си автобу...
-
2,170 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
НАШАТА ФИРМА ПРОИЗВЕЖДА САНДВИЧИ И ХРАНИ.ТЪРСИМ ШОФЬОРИ ЗА ДОСТАВКА НА САНДВИЧИ В СОФИЯ.РАБОТИ СЕ СЪС СЛУЖЕБНА КОЛА .ИЗИСКВА СЕ ШОФЬОРСК...
-
Due to expansion of its media monitoring unit HeadLine, M3 Communications Group, Inc. – a leading PR agency in Bulgaria with 30 years of experience – is looking for a bright and outgoing individual to fill the position of: MEDIA MONITORING EXPER...
-
Медицински Представител Орбико България ЕООД е част от Orbico Group, водещ дистрибутор в Югоизточна Европа, международна компания с дейност ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Административен сътрудник
Пълно описание
Etam - престижната френска модна марка за красиво и луксозно дамско бельо, с над 1 000 000 последователи в Инстаграм. Celio* - най – предпочитаната френска марка за мъжка мода, с магазини в целия свят. 1001 Пантофки – мултибранд магазин за висококачествени детски обувки и пантофки за щастливи детски крачета.
За централния си офис в София търсим служител за позицията
Административен сътрудник Френч Ритейл ЕООД
Основни задължения:
- Административна поддръжка:
- Организиране и координиране на офис дейности.
- Обработка на входяща и изходяща кореспонденция.
- Организиране на офис документацията.
- Съдействие с ТРЗ документация – подреждане и разпределяне на документи, изготвяне на документи по образец.
- Съдействие с юридическа документация – изготвяне на документи по образец.
- Изготвяне и подаване на документи за ИТ, Общини и др. (по образец).
- Поддържане на документооборота и архивирането на документи.
- Административно обслужване на персонал:
- Организация безопасност на труда.
- Поддържане и обслужване на система за социални придобивки Ребенефит.
- Обработка на информация:
- Въвеждане, обработка и актуализиране на данни в системи и бази данни.
- Подготвяне на справки, отчети и документи по заявка на ръководството или други отдели.
- Офис мениджмънт:
- Координиране на офис ресурси като канцеларски материали, техника и съоръжения.
- Организиране на срещи и мероприятия, пътувания (вътрешни или външни).
- Събиране оферти за нови доставчици на материали и услуги.
- Комуникации:
- Поддържане на вътрешна и външна комуникация на български и английски език.
- Управление на телефонни обаждания, имейли и писмени запитвания на български и английски език.
- Комуникация с институции – Инспекция по труда, Общини, КЗП и др..
Изисквания:
- Опит на сходна позиция;
- Добро владеене на английски език;
- Отлична компютърна грамотност;
- Добри комуникационни умения и аналитично мислене;
Ние предлагаме:
- Възможност за работа и развитие във водеща компания, лидер в своя сектор;
- Конкурентно възнаграждение, съобразено с вашия опит и умения.
- Набор от социални придобивки – ваучери за храна, здравни осигуровки, програми за отстъпки.
- Приятна работна среда в сплотен екип.
Ние вярваме, че успехът на нашата компания е пряко свързан с успеха на нашите служители. Ако искате да работите в иновативна компания с високи стандарти, където вашите усилия ще бъдат признати и оценени, моля, изпратете ни вашето CV.
Средна заплата за сектора
1,550 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.