Работа в София
4.4 хил. нови обяви за работа
-
Компания с успешен бизнес в платежните услуги търси да назначи Офис организатор, който да отговаря на следните изисквания: Oрганизирано...
-
1,000 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Стани част от COSTA COFFEE! Нашeто кафе е любимо. Нашите кафетерии са предпочитани. Нашият бленд е уникален! Но без нашите Баристи ние просто ня...
-
L'ATELIER du PARFUM, набира промоутъри/ки за парфюмерия в Кауфланд на ул. Петър Дертлиев 56 Задължения на длъжността: Презентиране на продуктите ...
-
L'ATELIER du PARFUM, набира промоутъри/ки за парфюмерия в Кауфланд на ул. Резбарска 7Б Задължения на длъжността: Презентиране на продуктите ни на...
-
Ние от Уча.се не спираме да се разрастваме и търсим креативен и мотивиран Social Media Specialist, който да се присъедини към екип ни в град София на ...
-
2,100 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, фирма, занимаваща се с производство на офис обзавеждане, търсим да назначим: Мебелист-монтажник на столове Основни изиск...
-
Фирма Климатроник ЕООД е специализирана в областта на климатичната, вентилационната, отоплителната и хладилна техника. Търсим да назна...
-
1,940 лв / месец (нето) от работодател
Изготвяне на отчети в компютърни програми , въз основа на данни от медицински изследвания на пациенти. Добро познаване работата с компют...
-
1,940 лв / месец (нето) от работодател
обазование- Подходящо образование- информационни технологии Приемливо е - бизнес администрация Работното място е свързано с отговорнос...
-
Образование- професионален бакалавър, Здравен метиджмънт Познаване мрежата от лабораторни услуги в доболничната помощ Познаване орга...
-
2,500 лв - 3,040 лв / месец (нето) от работодател
"HR-Consultant" специализира в сферата на човешките ресурси и услугите по подбор на персонал.За счетоводна кантора, намираща се в района на ж.к. ...
-
1,630 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Във връзка с постоянното си развитие ние търсим да назначим'' Специалист, качествен контрол" за с. Герман Компанията предлага: Стартова ...
-
"КАЗИНО УИН БЕТ" ЕООД е сред водещите компании в сферата на развлекателна индустрия в България. Локация: София, централен офис Работно вр...
-
Френч Ритейл EООД е представител за България на брандовете: Etam - престижната френска модна марка за красиво и луксозно дамско бельо, с на...
-
За наш клиент, водещ лидер в сферата на търговията с мастила и продукти за полиграфията , търсим да назначим сериозен и отговорен човек н...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- Oрганизираност в ежедневните задачи и отношение към изпълнението на ангажименти в срокове;
- Много добри общи компютърни умения;
- Образование – средно или висше;
- Отлични комуникативни умения;
- Умения за работа в екип;
- Лоялност.
- Осъществяване, преглед и координация на офисни процедури, извършване на оперативна и административна дейност;
- Осъществяване на технически функции по обслужване и подпомагане работата на Дирекция „Оперативна“;
- Администриране системата на деловодна дейност и съхраняване на документи и архивни материали.
- Работа на постоянен трудов договор;
- Осигуровки в пълен размер за всички осигурителни рискове;
- Стриктно спазване датата на заплащане;
- Въвеждащо фирмено обучение при постъпването Ви, както и периодично професионално обучение;
- Дългосрочна заетост;
- Перспективи за професионално израстване.
Средна заплата за сектора
1,790 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.