Работа в Севлиево
71 нови обяви за работа
-
Online Sales Manager / Мениджър онлайн продажби Ако продажбите са твоята страст и искаш да работиш в динамична среда, стани част от нашия екип! Ка...
-
КАНЕППЕЛЕ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ГРУП БЪЛГАРИЯ ООД, ГР.СЕВЛИЕВО, НАБИРА РАБОТНИЦИ В МЕХАНИЧЕН ЦЕХ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ: ЗАВЪРШЕНО СРЕДНО...
-
Помощник-печатар офсетов печат Описание на работното място: Работа на модерни съвременни машини, свързани с производството на качеств...
-
КАНЕППЕЛЕ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ГРУП БЪЛГАРИЯ ООД, ГР.СЕВЛИЕВО, НАБИРА КАНДИДАТИ ЗА СЛЕДНИТЕ ПОЗИЦИИ: ОТГОВОРНИК ПРОИЗВОДСТВО ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ...
-
The Opportunity Hitachi Energy Real Estate Function supports & manages all properties globally. The areas include portfolio management, site selection, workplace, facility maintenance & management, project delivery and financials. We are looking fo...
-
В Хитачи Енерджи нашата цел е постигането на устойчиво енергийно бъдеще за всички. Ние осигуряваме енергия за нашите домове, училища, бо...
-
Tърсим Ръководител / Отговорник Почистващи услуги за предприятие в град Севлиево, който ще ръководи екип от служители, ще следи дневните ...
-
Във връзка с увеличаване обема на работата ни търсим отговорни хора, с желание и мотивация за работа и развитие. Желаем да намерим точнит...
-
1,090 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
ВиК Маркет гр.Севлиево - ул.Стефан Пешев №111/ срещу парк Казармите/ Фирма Стефанов Системс ЕООД е основана през 2017г. със седалище в гр.Сев...
-
„Хамбергер България" ЕООД - гр. Севлиево, водеща производствена немска компания, търси да назначи ЕЛЕКТРОКАРИСТ Ако сте амбициозен, дин...
-
1,000 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
ОФИС АСИСТЕНТ - консултант на щори СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. Севлиево Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера...
-
1,940 лв / месец (нето) от работодател
Търговски консултант в А1 магазин – гр. Севлиево Търсим теб! Търговски консултант в А1 магазин – гр. Севлиево! Вземи 2500 лв. месечно възна...
-
The Opportunity Efficiently managing a team of skilled demand and master schedule planners and pursuing the execution of performance objectives, such as timely delivered customer orders, balanced production schedule and planned revenues. How you’l...
-
1,710 лв - 3,250 лв / месец (нето) от работодател
Търсите нещо интересно, динамично и добре заплатено. Готови сте да си поставяте високи цели и да ги преследвате. Умеете да работите с хор...
-
Job Summary: We are seeking a detail-oriented and analytical Procurement and Logistics Analyst to join our team. The successful candidate will be responsible for analyzing and interpreting complex data to optimize our supply chain operations. This ro...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ако продажбите са твоята страст и искаш да работиш в динамична среда, стани част от нашия екип!
Какво ще правиш?
1. Управление на онлайн продажбите на рекламни и печатни продукти; 2. Обработка на клиентски запитвания и изготвяне на оферти; 3. Консултиране и поддържане на дългосрочни отношения с клиенти; 4. Проследяване на поръчките и координация с производствения екип; 5. Търсене на нови клиенти и разширяване на продажбите.
Какво очакваме от теб?
1. Опит в продажбите или обслужването на клиенти (B2B е предимство); 2. Отлични комуникационни и търговски умения; 3. Умение за работа с онлайн платформи и CRM системи; 4. Организираност, проактивност и ориентация към резултатите; 5. Интерес към рекламната и печатната индустрия.
Нашите условия:
1. Атрактивно възнаграждение; 2. Ваучери за храна; 3. Работа на място в нашия офис (пълно работно време: 08:00 - 17:00 ч.); 4. Възможност за професионално развитие; 5. Мотивиран и приятелски екип.
Необходими документи за кандидатстване:
1. Професионална автобиография; 2. Актуална снимка; 3. Копие от диплом за завършено образование.
- Необходимо е изпращането на всичките посочени документи.
Подаване на документи: Онлайн в JOBS.BG.
Кандидатурите ще бъдат обработвани при строга конфиденциалност и при спазване на изискванията за защита на личните данни.
Одобрените кандидати ще бъдат поканени за интервю.
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.