Работа в Самоков

9 нови обяви за работа

  • icon 1,710 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...

    26 Mar 2025 Още...
  • icon 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мениджър в А1 магазин - гр.Самоков Търсим теб! Мениджър в А1 магазин – гр. Самоков! Вземи 2900 лв. месечно възнаграждение, ако търговията е т...

    25 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CITYCASH е част от MVFinance - международна финансова група, включваща компании, специализирани в потребителското кредитиране в Южна и Източна Е...

    18 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Техник Предоставяне на услуги - гр. Самоков Ако се вълнуваш от иновациите и постоянния напредък, Vivacom е точното място за твоята амбиция. Т...

    07 Mar 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основната дейност на Спиди е свързана с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето ...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon 1,350 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме една от най-динамично развиващите се търговски вериги в Ев...

    04 Mar 2025 Още...
  • icon 1,300 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СЛУЖИТЕЛИ пълен и непълен работен ден за магазин BILLA - гр. Самоков Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, ...

    04 Mar 2025 Още...
  • icon 1,160 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Търговец Vivacom магазин – гр. Самоков ТЪРСИШ СИ РАБОТА? ОБИЧАШ ДА ПРОДАВАШ… НОВИТЕ ТЕХНОЛОГИИ СА ИНТЕРЕСНИ ЗА ТЕБ… КОМУНИКАЦИЯТА С РАЗЛ...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Консултант Продажби и Обслужване - гр. Самоков Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България? Сега е твоята възможно...

    21 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Администратор офис

ЕКОНТ ЕКСПРЕС EООД
location_on гр. Самоков

icon 1,710 лв ~ 1,940 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда.

Предишен опит не е задължителен, ние ще те обучим!

Какви качества търсим:

  • Усмихнат и отговорен човек, който обича да общува с хора;
  • Човек, който намира решения и не се спира пред предизвикателства;
  • Бърз и координиран в работата си;
  • Финансова и дигитална култура.

Основните ти отговорности ще включват:

  • Приемане и предаване на пратки, наложени платежи и пощенски парични преводи;
  • Подреждане, групиране, разтоварване и товарене на пратки;
  • Комуникация с клиенти при наличие на престояващи пратки;
  • Отговорност за поддържане на работното място чисто и подредено.

Ние ти предлагаме:

  • Трудов договор с Еконт Експрес АД;
  • Осигуровки върху пълното брутно възнаграждение, като то се определя според броя обработени пратки дневно;
  • Стартово брутно възнаграждение е 1900лв, като при добра производителност се покачва на база брой обработени пратки дневно;
  • Обучение, което ще ти даде стабилна основа за старт;
  • Качествено работно облекло.
Работно място: град Самоков

Адрес: ул.Македония 70

Работно време:

  • Понеделник – Петък:
09:00 ч. – 18:00 ч.
  • Събота (на ротационен принцип):
09:00 ч. – 15:00 ч.
  • Неделя:
Почивен ден

Възнаграждение Скала на заплащане: до 110 пратки брутно възнаграждение в размер на 2200 лв. до 120 пратки брутно възнаграждение в размер на 2300 лв. до 130 пратки брутно възнаграждение в размер на 2400 лв. до 140 пратки брутно възнаграждение в размер на 2500 лв.

Кандидатствай тук като изпратиш своята автобиография.

Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Избраният кандидат ще сключи трудов договор с Еконт Експрес АД.

Средна заплата за сектора


1,710 лв ~ 1,940 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.9
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.3
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.4
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.7
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.5
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.7
icon icon icon icon icon
Колеги
1.6
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.8
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.6
icon icon icon icon icon
Управление

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.