Работа в Самоков
9 нови обяви за работа
-
1,710 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
2,250 лв / месец (нето) от работодател
Мениджър в А1 магазин - гр.Самоков Търсим теб! Мениджър в А1 магазин – гр. Самоков! Вземи 2900 лв. месечно възнаграждение, ако търговията е т...
-
CITYCASH е част от MVFinance - международна финансова група, включваща компании, специализирани в потребителското кредитиране в Южна и Източна Е...
-
Техник Предоставяне на услуги - гр. Самоков Ако се вълнуваш от иновациите и постоянния напредък, Vivacom е точното място за твоята амбиция. Т...
-
1,550 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Основната дейност на Спиди е свързана с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето ...
-
1,350 лв / месец (нето) от работодател
Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме една от най-динамично развиващите се търговски вериги в Ев...
-
1,300 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ пълен и непълен работен ден за магазин BILLA - гр. Самоков Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, ...
-
1,160 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
Търговец Vivacom магазин – гр. Самоков ТЪРСИШ СИ РАБОТА? ОБИЧАШ ДА ПРОДАВАШ… НОВИТЕ ТЕХНОЛОГИИ СА ИНТЕРЕСНИ ЗА ТЕБ… КОМУНИКАЦИЯТА С РАЗЛ...
-
Консултант Продажби и Обслужване - гр. Самоков Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България? Сега е твоята възможно...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда.
Предишен опит не е задължителен, ние ще те обучим!
Какви качества търсим:
- Усмихнат и отговорен човек, който обича да общува с хора;
- Човек, който намира решения и не се спира пред предизвикателства;
- Бърз и координиран в работата си;
- Финансова и дигитална култура.
Основните ти отговорности ще включват:
- Приемане и предаване на пратки, наложени платежи и пощенски парични преводи;
- Подреждане, групиране, разтоварване и товарене на пратки;
- Комуникация с клиенти при наличие на престояващи пратки;
- Отговорност за поддържане на работното място чисто и подредено.
Ние ти предлагаме:
- Трудов договор с Еконт Експрес АД;
- Осигуровки върху пълното брутно възнаграждение, като то се определя според броя обработени пратки дневно;
- Стартово брутно възнаграждение е 1900лв, като при добра производителност се покачва на база брой обработени пратки дневно;
- Обучение, което ще ти даде стабилна основа за старт;
- Качествено работно облекло.
Адрес: ул.Македония 70
Работно време:
- Понеделник – Петък:
- Събота (на ротационен принцип):
- Неделя:
Възнаграждение Скала на заплащане: до 110 пратки брутно възнаграждение в размер на 2200 лв. до 120 пратки брутно възнаграждение в размер на 2300 лв. до 130 пратки брутно възнаграждение в размер на 2400 лв. до 140 пратки брутно възнаграждение в размер на 2500 лв.
Кандидатствай тук като изпратиш своята автобиография.
Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Избраният кандидат ще сключи трудов договор с Еконт Експрес АД.
Средна заплата за сектора
1,710 лв ~ 1,940 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.