Работа в Карлово
19 нови обяви за работа
-
ОФИС МЕНИДЖЪР Техномаркет България EАД е водеща българска верига магазини за битова електроника, офис оборудване и телекомуникационни ...
-
Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 39 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...
-
Ние в ТЕХНОМАРКЕТ БЪЛГАРИЯ ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компания започва с грижата и отговорността към служителите й! Стараем се ...
-
Оператор на асфалтополагаща машина. Машинно полагане на асфалт при изпълнението на частни, общински и промишлени проекти. ремонт на път...
-
1,160 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
Крупие Игрална зала в гр.Карлово , част от елитни игрални клубове, търси да присъедини към работния си колектив енергични хора на длъжнос...
-
"Лили Дрогерие" оперира успешно на територията на България от началото на 2010 година. За 15 години успяхме да се превърнем в една от най-раз...
-
Кои сме ние? Ние сме ПРОФИ КРЕДИТ България – част от международното семейство на ПРОФИРЕАЛ Груп! Гордеем се със стабилни 20 години на евр...
-
Национална агенция за сигурност ТЕЛЕПОЛ предлага работа в Дънди прешъс металс. Трудовият договор се сключва с Телепол ЕООД, за постоянн...
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
-
Продавач-консултант на пълен работен ден (40 часа седмично)
Кик Текстилиен Унд Нон-Фууд Eоодгр. Карлово
KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежава над 4 200 магазина в Европа, e на българския пазар от 2020 го...
-
За попълване на екипа си, търсим нашия нов колега за позицията КОНСУЛТАНТИ „ПРОДАЖБИ” за магазина си в гр. Карлово. Какво ще очакваме о...
-
Верига бензиностанции Петрол е най-голямата търговска верига в България по брой обекти, като под бранда оперират 268 бензиностанции. Вери...
-
NEW YORKER е съвременна компания, която се представлява по целия свят чрез 1200 филиалa в 47 държави и непрекъснато се разраства. С екип от над 23000...
-
SOpharmacy е иновативна концепция аптеки, създадена с вдъхновение, енергия и професионализъм, за да предложи съвременен подход в обслужванет...
-
1,800 лв / месец (нето) от работодател
Основни отговорности: Приготвяне на ястията по одобрен и утвърден рецептурник от управителя. Стриктно спазване на утвърдените произво...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Техномаркет България EАД е водеща българска верига магазини за битова електроника, офис оборудване и телекомуникационни продукти – с 56 магазина на територията на страната и над 1000 служители. Нашата мисия е да бъдем успешна търговска верига за предлагане на съвременни технологични продукти и услуги с високо качество и надеждност, удовлетворяващи високите критерии и потребности на модерния клиент. Убедени сме, че печелившата дългосрочна стратегия на всяка компания започва с отговорността към хората, които градят нейния успех и доброто й име. Затова се стараем да осигуряваме отлични условия за работа, да развиваме потенциала на служителите и да стимулираме тяхното по-добро представяне.
За попълване на нашия екип, търсим
ОФИС МЕНИДЖЪР
за магазина си в гр. Карлово.
Какво очакваме от теб?
- Обработка на целия документооборот между магазини, офис, доставчици и клиенти;
- Приемане и изпращане на документите в определените срокове и дестинации;
- Обработка и разпределение на различните рекламни и промоционални материали;
- Постоянна комуникация с колеги, контрагенти и клиенти по телефон и електронен път;
- Приемане и изписване на стоката в складово-счетоводна програма.
- Познания в областта на счетоводството и работа със специализирани складово-счетоводни програми ще се счита за предимство;
- Компютърна грамотност - добро владеене на MS Excel;
- Отлични комуникативни качества;
- Умения за работа в екип;
- Коректност и лоялност.
- Коректни трудови отношения - постоянен и сигурен доход;
- Възможност за повишение и развитие в организацията;
- Застраховка „Здравна грижа“;
- Отстъпки за служители на продуктите в магазините на веригата;
- Карта Multisport – активност, жизненост и спорт;
- Карта "Знание+";
- Преференциални условия за пазаруване в партньорски вериги.
Контакт ще бъде установен само с одобрените по документи кандидати.
Техномаркет България ЕАД обработва само законно събрани лични данни, необходими за конкретни, точно определени и законни цели, само и единствено за целите на настоящия подбор, в съответствие с нормативните изисквания, включително, но не само с разпоредбите на Регламент 2016/679, Закона за защита на личните данни.
Средна заплата за сектора
1,710 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.