Работа в Добрич
73 нови обяви за работа
-
"Глас Дизайн" ООД има над 20 години опит в сферата на обработката и търговията на стъкло. Като производител на закалено, ламинирано стъкло ...
-
Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компaния започва с грижата и отговорността към служителите й! Стараем се ...
-
„АЯКС-1“ ООД е българска компания с над 30 години опит в животновъдството. Зад успеха ни стои стабилен екип, в който вярваме, инвестираме ...
-
Ел. Техник за Макаронена фабрика. Работа по график. 1. Извършва подготвителни операции и монтаж на различни електрически инсталации. След...
-
1,800 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
"КАЗИНО УИН БЕТ" ЕООД е сред водещите компании в сферата на развлекателна индустрия в България. Локация: Добрич Работно време: пълно рабо...
-
Търсим динамичен и организиран Офис сътрудник, който да се присъедини към нашия екип. Вие ще играете ключова роля в подпомагането на опе...
-
Фирма “Глас Дизайн” ООД с основна дейност обработка на стъкло,ламиниране на стъкло и производство на стъклопакети. Компанията е утвърд...
-
Фирма Глас Дизайн ООД търси да назначи офис сътрудник. Изискванията към кандидатите са: средно ниво на владеене на английски език, начал...
-
2,500 лв - 3,200 лв / месец (нето) от работодател
Ние сме утвърдена компания с дългогодишен опит в игралната индустрия в България. Стартирахме дейността си през 2007 година и днес управля...
-
Работа на пакетажна машина в цех за крекери . Подреждане на готова продукция в кашони и нареждане на палет. Работата е на смени. Социални ...
-
Пекар в цех за производство на хлебчета и соленки. Работа на дневни смени: 2 рабодни дни/ 2 почивни дни Социални придобивки: Ваучери за хра...
-
Сервитьор/ка Ресторант-пицария "ЦЕНТРАЛ" търси да назначи СЕРВИТЬОР/КА за целогодишна работа: Задължения: Спазва стандартите за обслуж...
-
1,200 лв / месец (нето) от работодател
Супермаркет ДАР 2000 набира персонал за обект в град Добрич за постоянна работа. Задълженията включват компютърна грамотност, работа с па...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността, търсим ...
-
Консултант продажби „Стоково кредитиране“ гр. Добрич В Банка ДСК се стремим непрестанно да предоставяме най-доброто изживяване на наш...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Администратор Офис
Пълно описание
За нашия динамичен и успешен екип, търсим мотивиран и организиран човек за позицията Администратор Офис. Вие ще бъдете основна част от управлението на административните процеси в офиса и ще осигурите гладкото му функциониране.
- *Отговорности:**
- Приемане на поръчки през имейл, обработването им и проследяването до издаването им.
- Поддържане на ефективна комуникация с клиенти, доставчици и вътрешни екипи.
- Организация и управление на документи и архиви.
- Асистиране при планиране и провеждане на събития и срещи.
- *Изисквания и квалификация:**
- Отлични организационни и комуникационни умения.
- Способност за работа в екип и решаване на проблеми.
- Знания по работа с MS Office.
- *Какво предлагаме:**
- Конкурентно възнаграждение и социални придобивки.
- Възможности за професионално развитие и обучение.
- Стабилна и подкрепяща работна среда.
- Работа в екип от професионалисти, отворени към иновации.
- *Работно време:
Присъединете се към "Глас Дизайн" ООД и бъдете част от нашия успешен екип! Очакваме вашите кандидатури.
Средна заплата за сектора
1,270 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.