- Лошо и надменно отношение от "мениджърката" A.V. (предимно тъпи и подигравателни коментари, в сравнение с останалите колеги, които се държат добре)
- Ниско заплащане, брутно 6,60 лв на час (нетно около 5,12... сами преценете дали си струва).
- Монотонна и натоварваща психически работа, като трябва да се внимава за малките подробности, защото за всяка елементарна грешка или пропуск на нещо Quality Control отдела ви връща фактурата за оправяне и се счита за грешна. Но като трудност работата е сравнително "лесна".
- Няколко под-условия, които не споменават на интервюто и обучението (което трае 4 часа). След това ти дават няколко материала за прочит и вече считат, че знаеш знаеш всичко и ще си безгрешен! Тези условия са, че трябва да имаш определена скорост на обработване на фактури за час, която е сравнително лесна за достигане, а другото е, че имаш право само на определен процент върнати фактури като грешни.
- Малък бонус към заплатата, ако достигнеш определената скорост на работа, която в обявата е обявена като "бонус", а впоследствие става ясно, че е задължение за всички служители.
- Изпитателен срок от 6 месеца, в който ако не успееш да достигнеш условията от така любезната Anna Valtere, ти казва чао и както можете да видите обявата им в jobs е почти винаги активна така че трудно си намират постоянни хора.
- Всичко това е за позицията "data capturing specialist". Надявам се да съм ви помогнала. :)
- Изцяло дистанционна работа и работиш по което и да е време от денонощието.
- Не се изисква немски и може да се ползва преводач, повечето колеги са българи, но комуникацията е на английски.
Всички описани по-горе.