ГФК-БЪЛГАРИЯ, ИНСТИТУТ ЗА МАРКЕТИНГОВИ ИЗСЛЕДВАНИЯ EООД
GfK Мнения(11)
Общо 11 мнения от служители за GfK
Добро място
обученията, работата в екип и проектите
Кратки крайни срокове, работа извън работно време
Преглед
Местоположението на офиса, самият офис, социални придобевки, бонуси, баланс между професионалния и личния живот
Ниски заплати; Хаос; Лошо управление; Няма сигурност; Няма адекватни обучения
Като цяло приятна компания
Добри ползи, приятни хора, възможности за кариерно израстване.
Бавни процеси като във всяка голяма компания.
Преглед на GfK
Хората, които ще срещнете там, са предимно мили и забавни, самата работа е лесна.
- Управлението е на ниско ниво, нямате време да правите всичко и трябва да работите по празници много често и след работното време. - Дистанционна работа не е опция, дори ако казват, че е така, защото им липсват компютри. - Заплатата не е достатъчно добра и е почти невъзможно да се получи повишение. - Не препоръчвам да работите там.
баланс между работа и живот
тук всичко е добре
не знам какво да напиша като минуси
GFK
Обучение, добро отношение, млади колеги
Заблуждаване, дезинформация, промяна на местоположението
Страхотна компания за стартиране на вашата кариера
Ниско ниво на стрес. Ниски изисквания за умения. Добро заплащане за този вид работа.
Няма възможност за кариерно развитие
Достойна компания, за да започнете в света на MR
Офисът / размерът на офиса / членовете на екипа / ръководителят на екипа са прилични. Но това е - просто прилично, а не страхотно или пък ужасно.
-Ниско заплащане (много малки перспективи за увеличаване)
Страхотно място, интересни проекти, хубави колеги
Интересни проекти, страхотни хора, хубаво работно място.
Разработката на софтуер е организирана по методът на waterflow, така че времето за пускане на пазара е по-бавно отколкото в по-модерните организации.
Сигурна работа, подходяща за хора без опит, но с ниско заплащане
Срещате се с амбициозни млади хора, обучавате се в различни софтуерни програми и скриптови езици, възможности за развитие
Управлението и HR само симулират грижи за своите служители. Организират инициативи, за да получат отзивите ни, но никога не са отворени за предложения и не разпознават нуждите на служителите. Офисът е много шумен. Плащането е под средното за тази индустрия, така че много хора се отказват и после са търсени от конкурентите им. Предполагам, че в западноевропейските страни е по-добре.