Работа Хижар в Казанлък
1 нови обяви за работа
-
2,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
Kато агенция за подбор, ние в HUMAN POWER BG работим с някои от нaй-добрите и най-големи международни компании в бранша. Във връзка с разрастване...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Във връзка с разрастване на дейността на фирмата на наш партньор, търсим Управител на ресторант към хотелски комплекс.
Основни отговорности:
- Ръководи и координира всички операции, свързани с храни и напитки в хотела, включително ресторанти, барове, кафенета и румсървиз.
- Разработва и прилага стандарти за качество и обслужване, съобразени с политиката на хотела и очакванията на гостите. Контролира качеството на предлаганите услуги и себестойност.
- Създава и поддържа менюта, като работи в тясно сътрудничество с главния готвач за осигуряване на разнообразие и високо качество на предлаганите ястия и напитки.
- Управлява и контролира запасите, поръчките и доставките на продукти, като се стреми към оптимизация на разходите и минимизиране на загубите. Отговаря за предотвратяване на злоупотреби.
- Отговаря за подбора, обучението и развитието на персонала в отдел Храни и Напитки, включително създаване на графици и следене за спазване на трудовото законодателство.
- Следи за спазване на всички санитарно-хигиенни норми и стандарти, както и за безопасността на храните.
- Разработва и реализира маркетингови стратегии за привличане на гости и увеличаване на приходите от храни и напитки.
- Анализира финансовите резултати на отдела, изготвя бюджети и отчети, и предприема корективни действия при необходимост.
- Поддържа високо ниво на клиентско обслужване и разрешава жалби и проблеми, свързани с храните и напитките.
- Провежда редовни срещи за обсъждане на работните въпроси с екипа си и свързаните мениджъри на отдели.
- Запознат е с пазара, конкуренцията и прави предложения за повишаване на оборота и приходите.
- Отговаря за устойчивостта и развитието на екипа си.
- Висше образование в сферата на хотелиерството, туризма или сходна област.
- Опит на управленска позиция в отдел Храни и Напитки, предпочитано в хотелския сектор.
- Отлични умения за комуникация и водене на преговори.
- Висока степен на организационни умения и способност за работа под напрежение.
- Познания в областта на санитарните и хигиенните изисквания и нормативи.
- Финансова грамотност и опит в изготвяне и управление на бюджети.
- Владеене на английски език на високо ниво; знание на други езици е предимство.
- Креативност и ориентираност към иновации в сферата на храните и напитките.
- Лидерски качества и способност за мотивиране и развитие на екипа.
- ЖЕЛАНИЕ И ВЪЗМОЖНОСТ ЗА РЕЛОКАЦИЯ
- Конкурентно възнаграждение и бонусна система, обвързана с постигнатите резултати.
- Възможности за професионално развитие и участие в обучения и семинари.
- Отлични условия на труд в утвърден и реномиран хотел.
- Приятелска и подкрепяща работна среда.
- Предлагаме атрактивна социална програма, включваща програма за лоялност.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати! Кандидатите не дължат такса за извършените услуги.
- **
- **
- **
Средна заплата за сектора
2,500 лв ~ 3,000 лв / месец
Посочена от работодателя
650 лв / месец
9,000 лв / месец
Мениджър на туристически обект/мениджърка на туристически обект
Мениджърите на туристически обекти отговарят за управлението на дейностите и за надзора на стратегията на местата за подслон. Те управляват човешките ресурси, финансите, маркетинга и операциите чрез дейности като наблюдение на персонала, водене на финансова отчетност и организиране на дейности.
Необходими основни умения
- гарантиране на достъпност на инфраструктурата
- намиране на решения на проблеми
- прилагане на маркетингови стратегии
- управление на бюджети
- следене на финансови отчети
- ръководене на служители
Необходими основни знания
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.