Работа Фронт Офис Мениджър Хотел в Слънчев бряг
1 нови обяви за работа
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Хотел в Слънчев бряг търси отговорен и мотивиран администратор за работа на рецепция. Ако сте комуникативни, организирани и владеете не...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
АДМИНИСТРАТОР ЗА ХОТЕЛ
1,600 лв ~ 1,800 лв / месец
Пълно описание
Изисквания:
- Задължително владеене на немски език (други езици са предимство)
- Опит на подобна позиция е предимство, но не е задължителен
- Компютърна грамотност и работа със системи за хотелско настаняване
- Отговорност, комуникативност и умение за работа в екип
- Посрещане, настаняване и изпращане на гости
- Работа с резервации и обработка на плащания
- Оказване на съдействие и предоставяне на информация на гостите
- Поддържане на реда и добрата комуникация с останалите отдели в хотела
- График: дневна, нощна, два дни почивка (12-часови смени)
- Заплата: 1600 лв. - 1800 лв.
- Осигурена квартира или транспорт (по договаряне)
- Възможност за развитие в компанията
- ТД и СО се сключват с фирма Грууминг БГ ЕООД
Очакваме ви в нашия екип!
Средна заплата за сектора
1,600 лв ~ 1,800 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
4,400 лв / месец
Рецепционист в туристически обект/рецепционистка в туристически обект
Рецепционистите в туристически обекти осигуряват първия контакт на място и помощ за гостите на туристически обект. Те също така са отговорни за извършването на резервации, за обработване на плащания и за предоставяне на информация.
Необходими основни умения
- обяснение за характеристиките на стаята
- спазване на законодателството относно здравето безопасността и хигиената и друго свързано законодателство по отношение на храните
- прилагане на маркетингови стратегии
- поддържане на връзка с клиентите
- организиране на пристигането и заминаването
- посрещане на гости
Необходими основни знания
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.