Работа Финансов Консултант в Бургас
2 нови обяви за работа
-
ДЗИ е компания с над 75 - годишна история на българския застрахователен пазар, част от KBC Group. Компания, която е еквивалент за стандарт и вис...
-
ДЗИ Е КОМПАНИЯ С НАД 75 ГОДИШНА ИСТОРИЯ И ТРАДИЦИИ НА БЪЛГАРСКИЯ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН ПАЗАР, А ОТ 2007 ГОД. – ЧАСТ ОТ ГОЛЯМОТО СЕМЕЙСТВО НА БЕЛГИ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ние ценим нашите служители, които са ключът към нашия успех, благодарение на техните умения, личностни качества и креативност. ДЗИ подкрепя отговорност, проактивност и личен принос, които водят до устойчив растеж. Привличаме талантливи и мотивирани професионалисти, които желаят да работят в предизвикателна и динамична среда.
Описание на позицията:
Ролята на финансово застрахователен консултант е съчетание между работа с хора, лична свобода и възможност за развитие в модерна и значима сфера. Тази позиция е идеална за активни личности, които искат сами да изграждат успеха си и да окажат реална положителна промяна върху живота на клиентите.
Отговорности:
- Изграждане на доверие и дълготрайни взаимоотношения с клиенти.
- Предоставяне на професионални консултации и решения в сферата на застрахователните и финансови услуги.
- Управление и планиране на собственото време и приоритети за максимална ефективност.
- Участие в обучителни програми и събития с цел усъвършенстване на професионалните умения.
- Желание за лично и професионално развитие.
- Отлични комуникативни умения и способност за работа с клиенти.
- Самодисциплина, отговорност и вътрешна мотивация.
- Позитивно мислене и предприемачески подход.
- Предишен опит не е задължителен – ние предоставяме обучение.
- Професионално обучение и менторска подкрепа от първия ден.
- Гъвкаво работно време и възможност за самостоятелно планиране на ангажиментите.
- Възможност за месечен доход над средното за страната още през първата година.
- Фирмени материали и участие в специални събития.
Как да кандидатстваш:
Изпрати ни автобиография и кратко мотивационно писмо – и разкажи защо тази възможност е важна за теб. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на кратка среща – онлайн или на живо. Очакваме те!
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.