Работа Финансов Асистент в Ботевград

1 нови обяви за работа

  • icon 1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим организиран и мотивиран Финансов и aдминистративен асистент, който да се присъедини към нашия екип. Основната роля на позицията в...

    06 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ФИНАНСОВ И АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ

ОЛЛИ БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. Ботевград

icon 1,800 лв ~ 2,000 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Търсим организиран и мотивиран Финансов и aдминистративен асистент, който да се присъедини към нашия екип. Основната роля на позицията включва обработка на първични счетоводни документи, работа със специализиран софтуер, изготвяне на бюджети, комуникация с клиенти и следене на срокове в ежедневната дейност на фирмата.

Основни отговорности:

1. Изготвяне, обработка и архивиране на първични счетоводни документи. 2. Работа със специализиран софтуер за въвеждане и обработка на данни. 3. Изготвяне на ежемесечни бюджети. 4. Комуникация с клиенти, доставчици и партньори относно административни и финансови въпроси. 5. Следене за спазване на кайни срокове в ежедневната дейност на фирмата. 6. Административна подкрепа на екипа и участие в подобряването на вътрешните процеси.

Изисквания:

1. Висше образование в областта на икономиката, финансите, счетоводството или сходна специалност. 2. Опит на подобна позиция. 3. Познаване на счетоводните принципи и работа с първични счетоводни документи. 4. Добри умения за комуникация и работа в екип. 5. Внимание към детайлите, организираност и способност за спазване на срокове. 6. Владение на английски език е предимство

Заплата


1,800 лв ~ 2,000 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.