Работа Управител в Добрич
2 нови обяви за работа
-
Търсим да назначим Управител нa офис в гр. Добрич, който да управлява и развива търговски екип от Кредитни консултанти, и съвместно да пре...
-
Mенпауър България ООД е световен лидер в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресурси. За наш клиент- ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Кои сме ние?
ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международната финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския и азиатския пазар. ПРОФИ КРЕДИТ България е над 17 години на българския пазар и е сред ТОП компаниите в сферата на бързите потребителски кредити.
Като ключов ръководител за бизнеса, ще бъдете в контакт с нашите клиенти, ще се грижите за качеството на клиентския портфейл на района, за който отговаряте.
Ще наемате и обучавате консултанти и ще развивате Вашия търговски екип, с който ще предлагате финансовите услуги на компанията.
Ще имате възможността да се изявите и развивате не само като ръководител на бизнеса, но и като тийм лидер.
Ще работите в силно конкурентен бранш, в който можете да споделите вашите креативни маркетинг идеи.
Ще работите в изключително динамична среда, подходяща за амбициозни и упорити хора със състезателен дух.
Какво очакваме от Вас?
- Да имате минимум завършено средно образование;
- Да сте комуникативен и отговорен човек, с желание за развитие;
- Да имате търговски умения и умения за убеждаване;
- Да притежавате основна компютърна грамотност (MS Office);
- Да сте организиран и позитивен;
- Да харесвате динамична работа.
- Работа на трудов договор и осигуряване върху реалния доход;
- Допълнително заплащане, на база постигнат резултат;
- Много добър социален пакет;
- Възможност за професионално развитие;
- Вътрешнофирмени обучения, базирани на най-добрите европейски практики.
Ако описаното до тук се отнася до Вас и виждате себе си като Управител на офис, е време да изпратите Вашата автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.
Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.