Работа Управител Счетоводни Услуги в Пловдив

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    SP AUDIT Ltd is a licensed employment agency for jobs in Bulgaria and abroad. For our trusted client, an established manufacturing company, we are looking for: Chief Accountant Responsibilities: Organizing, planning, managing, and controlling the ...

    28 Oct 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Chief Accountant

ЕС ПИ ОДИТ EООД
location_on гр. Пловдив

icon 2,780 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


SP AUDIT Ltd is a licensed employment agency for jobs in Bulgaria and abroad.

For our trusted client, an established manufacturing company, we are looking for: Chief Accountant

Responsibilities:

  • Organizing, planning, managing, and controlling the overall financial and accounting activities of the company in accordance with the requirements of Bulgarian legislation and internal rules;
  • Monitoring and implementing changes in the regulatory framework;
  • Managing accountant team;
  • Responsible for the timely preparation of VAT and Intrastat records, as well as compliance with all legal requirements and deadlines;
  • Monitoring the correct accounting of commercial transactions and the correct preparation of accounting documents;
  • Organizes the preparation of reports and statements for management purposes;
  • Participates in the processing of primary and secondary financial and accounting documents;
  • Performs systematic analysis of the company's financial condition and financial results;
  • Monitors and applies changes in the provisions of applicable tax legislation;
  • Works with auditors, communicates with the National Revenue Agency, the National Social Security Institute, banks, and other institutions.
  • Prepares and signs monthly, quarterly, and annual financial statements, reports, and analyses.
Requirements:
  • Higher education in economics in the field;
  • Knowledge of IFRS;
  • Knowledge of the National Accounting Standards, VAT Act, Social Security Code, Corporate Income Tax Act, Business Travel Regulations, Labor Code, etc.;
  • Proven experience in the field;
  • Good computer literacy and fluent use of office software.
The employer offers:
  • Permanent and long-term employment;
  • Competitive remuneration;
  • Company transport and additional benefits;
  • Modern working environment with excellent working conditions;
  • Five-day working week with weekends off;
If you are interested in this offer, please apply with your recent CV.

All applications will be treated confidentially!

We will only contact candidates whose documents have been approved. We will store and process your personal data for the purpose of selection for this or another position for a period of 6 months, unless you expressly disagree. SP AUDIT Ltd. is a registered recruitment agency with license No. 3009/22.04.2020.

Средна заплата за сектора


2,780 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

6,300 лв / месец


icon icon icon icon icon

Управител, счетоводни услуги


Управителите на счетоводни услуги поемат отговорност за всички счетоводни дейности, свързани с финансовото отчитане. Те разработват и поддържат счетоводни принципи и процедури, за да осигурят навременни и точни финансови отчети, контролират счетоводните служители и управляват счетоводните дейности в рамките на подходящи срокове и бюджет.

Необходими основни умения

  • интегриране на стратегическата основа в ежедневната дейност
  • оказване на подкрепа за изготвянето на годишен бюджет
  • прилагане на финансови политики
  • анализиране на тенденциите на финансовия пазар
  • полагане на усилия за постигане растеж на предприятието
  • следене на финансови отчети

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • международни стандарти за финансово отчитане
  • финансово управление
  • откриване на измами

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.