Работа Управител На Магазин За Хранителни Стоки в Монтана

2 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Работните Ви задължения включват: Осигуряване прaвилното функциониране на търговския обект и проследяване за доброто обслужване на кл...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлтика. Присъства на българ...

    17 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Заместник Управител

ВЕСИНВЕСТ 777 EООД
location_on гр. Монтана

icon 1,360 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Работните Ви задължения включват:
  • Осигуряване прaвилното функциониране на търговския обект и проследяване за доброто обслужване на клиентите и запознаването им с качествата на продаваните продуктите в търговския отдел;
  • Контролиране и разпределяне работата на касиерите в обекта, следи за доброто обслужване и отношение към клиента;
  • Изготвяне на ежедневни заявки за стоки и заприхождаването им в складова програма;
  • При необходимост оказване помощ на касиерите, като участва непосредствено в обслужването на клиентите;
  • При отсъствие на управителя оказване съдействие и помощ при зареждане с горива и стоки;
  • Осигуряване системното зареждане на стоки в търговския обект;
  • Следене за търговския вид и годността на предлаганите стоки;
  • Изготвяне оперативни справки и отчети, участва в процедури по инвентаризация;
  • Изпълняване и други възложени задачи, свързани с дейността и правилното опериране на обекта.
Изисквания към кандидатите:
  • Предишен опит на ръководна позиция е предимство;
  • Умения за работа с фискални компютърни системи и отлична обща компютърна грамотност (MS Office);
  • Отлични комуникативни умения и клиентски-ориентирано поведение;
  • Проактивност, методичност и точност при изпълнение на служебните задължения;
  • Умения за работа в екип и възлагане на задачи.
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете подробна автобиография, като посочите телефон за контакт. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю

Средна заплата за сектора


1,360 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

500 лв / месец

максимална

5,400 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.