Работа Търговски Пътник в Сливен

2 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    МЕРКУРИЙ ПРОИЗВОДСТВО И ПАКЕТАЖ"АД ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ. Основната роля на позицията е рaзработване и налагане на пр...

  • icon 1,160 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    търговски представител, продажби на хранителни продуктуи, обикaляне по обекти,пълно работно време, опит задължителен...

    11 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ

icon 1,530 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


МЕРКУРИЙ ПРОИЗВОДСТВО И ПАКЕТАЖ"АД ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ.

Основната роля на позицията е рaзработване и налагане на продуктите на компанията в търговската мрежа за гр. Сливен чрез предлагане, разработване и прилагане на активности за развитие на пазара, с цел увеличаване на присъствието и продажбите на компанията съобразно зададените цели, както и изграждане на ефективни партньорски взаимоотношения с клиентите ни.

Отговорности:

  • Отговаря за постигането на поставените цели за обем продажби, пазарно развитие и качество на работа в поверения му район;
  • Развива и налага продуктовото портфолио на компанията, като работи за увеличение на дистрибуцията и изпълнява поставените цели за обем продажби;
  • Изгражда и поддържа ефективни взаимоотношения с клиентите;
  • Идентифицира пазарните възможности, подготвя и изпълнява планове за подобряване на работата с клиентите, в съответствие с целите на компанията;
  • Представя и води преговори за въвеждането на новите продукти в търговските обекти;
  • Търси и предлага начини за разширяване на мрежата и постигане на по-добри резултати;
  • Изготвя месечни анализи на продажбите на продуктите, за които е отговорен;
  • Мониторинг и анализ на актуална пазарна информация.
  • Създава и актуализира файлове с информация за настоящи и потенциали клиенти;
  • Изготвя ежедневен доклад за осъществените дейности.
От Вас очакваме:
  • Изграден търговски подход и реален опит на подобна позиция – мин. 3г в FMCG сектора;
  • Отлично познаване на района;
  • Умения за водене на преговори и стремеж за постигане на високи резултати;
  • Проактивност, добри организационни способности и умения за планиране;
  • Комуникативност, находчивост, отговорност и умения за вземане на решения;
  • Адекватност, аналитичност и обективна преценка;
  • Креативност, инициативност при изпълнение на поставените задачи;
  • Желание за интензивна работа с клиенти;
  • Компютърна грамотност – MS Officе;
  • Шофьорска книжка, кат. В, без нарушения.
Ние предлагаме:
  • Добро основно възнаграждение и бонусна схема, обвързана с резултатите;
  • Служебен автомобил;
  • Служебен мобилен телефон и таблет.
Ако считате предложението ни за лично и професионално предизвикателство, моля, изпратете ни подробна автобиография със снимка.

Документите на всички кандидати ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, а одобрените ще бъдат поканени на индивидуално интервю. Данните на кандидатите са лични и са защитени по смисъла на ЗЗЛД.

Средна заплата за сектора


1,530 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

37,150 лв / месец


icon icon icon icon icon

Търговски представител


Търговските представители представляват дружество при продажбата и предоставянето на информация за стоки и услуги на предприятия и организации.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • общуване с потребители
  • осигуряване на спазването на правни изисквания
  • отговаряне на искания за предоставяне на търговски оферти
  • извършване на анализ на продажбите
  • поддържане на връзка с доставчиците

Необходими основни знания

  • характеристики на продуктите
  • техники за насърчаване на продажбите
  • разбиране на продукта
  • управление на връзките с клиенти
  • стратегии за продажби
  • характеристики на услугите

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.