Работа Търговски Представител На Бързооборотни Стоки в Разград
2 нови обяви за работа
-
КЛИО КОМЕРС е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За офиса ни в Разград търсим
АСИСТЕНТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ
Ние предлагаме:
- Обучение;
- Коректност;
- Възможност за професионално израстване;
- Пет дневна работна седмица;
- Работа в сплотен екип.
- Организираност, коректност и взискателност към администрирането на персонала;
- Отлични аналитични и комуникативни умения;
- Да сте запознати с Кодекс на труда и Кодекс за социално осигуряване;
- Много добри умения за работа с Интернет,MS OFFICE и EXCEL.
- Инициативност, точност, дискретност и способност за ефективна работа в екип.
- Средно образование- висше ще е предимство.
- Актуална автобиография;
- Актуална снимка.
Средна заплата за сектора
1,440 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
250 лв / месец
4,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Асистент, човешки ресурси
Асистентите в областта на човешките ресурси осигуряват съдействие във всички процеси на усилията, полагани от управляващите човешки ресурси. Те помагат при подготовката на процедурите за набиране на персонал чрез предварителен преглед на автобиографии и стесняване на избора до най-подходящите кандидати. Извършват административни задачи, подготвят съобщения и писма и представят в таблици резултатите от проучванията и оценките, извършени от отдела.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- поддържане на ведомостите
- оказване на подкрепа на ръководители
- оценяване на характера на дадено лице
- използване на техники за комуникация
- спазване на поверителност
Необходими основни знания
- предложения на пазара на труда
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.