Работа Търговски И Маркетинг Директор във Варна
3 нови обяви за работа
-
Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries, on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, where we provide a wide range of services to homeowners and commer...
-
Allianz е домът за тези, които се осмеляват - подкрепящо място, където можете да поемете инициативaта да растете и активно да укрепвате нашат...
-
Know-How Digital е дигитална маркетинг агенция бaзирана в град Варна, която е специализирана в областта на онлайн рекламата. Агенцията е създаде...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
About the position:
We are looking for someone experienced to take over the management and execution of an important company project related to the following functions and responsibilities:
- Create and implement innovative recruitment strategies to attract skilled self-employed cleaners;
- Conduct pre-screening and interviews to ensure alignment with our standards;
- Lead the onboarding process, providing comprehensive training and negotiating contracts;
- Establish transparent performance metrics and targets for the specialists and keep guiding them to increase their efficiency and quality of work;
- Collaborate with customers and stakeholders to manage appointments and prevent conflicts;
- Analyze financial metrics to identify growth opportunities and cost-saving initiatives on a project level;
- Drive revenue growth through strategic contract negotiations and process improvements;
- Proactively gather feedback to enhance our services and exceed expectations;
- Negotiate and manage contracts with self-employed cleaners, ensuring compliance and performance.
- Provide exemplary leadership to our team, fostering a culture of collaboration and respect.
Requirements:
- Excellent written and spoken English language skills;
- Proven experience in business development, preferably in the service industry, with a focus on recruitment and contract negotiation;
- Strong understanding of recruitment strategies, including sourcing, screening, and onboarding processes;
- Leadership qualities with the ability to provide guidance and training to self-employed cleaners;
- Analytical skills to assess financial metrics and identify growth opportunities and cost-saving initiatives;
- Customer-centric mindset with the ability to collaborate with customers and stakeholders to manage appointments and resolve conflicts;
- Excellent communication skills, both verbal and written, to gather feedback and communicate effectively with internal and external stakeholders.
What we offer:
- Additional health insurance;
- Embrace a supportive and collaborative workplace that genuinely appreciates your contributions;
- Engage in team-building activities and valuable social events;
- Contribute to meaningful projects that have a positive impact on the community;
- Participate in a workplace that fosters open communication channels and places a high value on employee feedback and active engagement;
- Access to a variety of professional development opportunities, including attending corporate training events, business simulations, conferences, and different mentorship initiatives;
- Opportunity to choose the most convenient learning events for yourself- such as personal consultation with a certified coach, psychologist, or other experts in the field of personal development;
- Food vouchers are available, as well as a Multisport card at an attractive rate;
- Take part in business trips to augment your professional growth;
- Enjoy a modern office atmosphere, featuring designated relaxation areas and recreational amenities;
- Celebrate your birthday with a half-day off.
If you are interested in this position, please send us your CV in English (pdf format).
All documents will be treated in the strictest confidentiality.
Средна заплата за сектора
2,750 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
600 лв / месец
7,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Търговски директор
Търговските директори отговарят за генерирането на приходи в търговския сектор на тяхната компания. Те ръководят редица търговски задачи, например определяне на цели, надзор върху разработването на продукти, планиране и развиване на дейностите по продажбите, управление на търговските агенти и определяне на цените на продуктите.
Необходими основни умения
- ръководене на екипите по продажбите
- прилагане на маркетингови стратегии
- управляване на канали за продажба
- използване на анализ на данните за търговски цели
- интегриране на нови продукти в производството
- администриране на договори
Необходими основни знания
- управление на риска
- управление на проекти
- право на търговията
- разбиране на продукта
- управление на връзките с клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.