Работа Търговски Асистент в Цалапица
1 нови обяви за работа
-
Aladin foods се създава със страст към вкусната и качествена храна. За да подкрепим тази мисия и осигурим непрекъснатост в стойностното ни пре...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Търсим позиция касиер-оператор въвеждане на данни.
Задължения:
- Извършва различни платежни операции – приемане на плащания, парични преводи и банкови преводи.
- Работа с MS office
- Работа с специализирана складова програма
От нас ще получите:
- Работа за известна и бързоразвиваща се компания.
- Редовно и мотивиращо заплащане.
- Възможност за финансово и кариерно развитие.
- Редовна смяна от понеделник до петък.
- Постоянен Трудов договор с фирма Аладин фуудс.
- Дългосрочно и коректно партньорство.
Затова... # aко сте почтени, проактивни и отговорни, # ако сте прецизни, амбициозни, организирани и работите добре в екип, # ако се справяте с Excel, Word.
=> То не губете време, а ни изпратете Автобиография или се обадете на телефон.
Предоставените от Вас лични данни ще бъдат третирани строго конфиденциално по смисъла на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
1,430 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
400 лв / месец
3,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Фактурист
Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.
Необходими основни умения
- разпределяне на сметки
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- извършване на последващи действия във връзка с вземанията
- използване на офис системи
- попълване на формуляри
Необходими основни знания
- процеси във финансовия отдел
- финансов капацитет
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.