Работа Технически Сътрудник По Проект в Бургас

3 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Компанията търси отговорни, мотивирани и динамични личности, с които дa работи и да се развива . Основни задължения: Разговори с бизнес к...

    08 Apr 2024 Още...
  • icon 1,300 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, в сферата нa услугите и застраховането търсим да назначим „Офис сътрудник“. ИЗИСКВАНИЯ: Комуникативна и креативна лично...

    11 Apr 2024 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, лидер в иновациите за прерaботка на разделно събрани биоразградими отпадъци, търсим да назначим „Офис сътрудник“. ИЗИСК...

    11 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Технически сътрудник

ДИ ЕС ХОУМ ООД
location_on гр. Бургас

icon 1,210 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Компанията търси отговорни, мотивирани и динамични личности, с които дa работи и да се развива .

Основни задължения:

  • Разговори с бизнес клиенти на компанията и отговаряне на различни запитвания от клиенти.
  • Изготвяне на нови оферти.
  • Привличане на нови клиенти.
  • Организация, координация и обработка на текущата документация - оферти, фактури, плащания и др.
  • Следене на задължения, просрочени плащания и друго свързано с обслужване на клиентите на фирмата.
  • Подпомагане на нормалното протичане на всички рутинни търговски процеси;
Изисквания:
  • Опит в търговията със Строителни материали минимум 1 година;
  • Компютърна грамотност;
  • Дискретност и внимание към детайлите;
  • Отговорност, инициативност и последователност при изпълнение на задълженията.
  • Работа в екип;
  • Желание за самоусъвършенстване и постигане на резултати;
 Нашето предложение:
  • Добро и гарантирано възнаграждение;
  • Възможност за целогодишна заетост;
  • Социален пакет – ваучери за храна;
  • Бонус в зависимост от постигнатите търговски резултати;
  • Комфортна и приятна работна среда
 Ползи:
  • Отстъпки при покупки в магазините на компанията
  • Преференциални условия при ползване на банкови услуги
Ако се идентифицирате с нашите изисквания, можете да кандидатствате за позицията - като изпратите актуална автобиография.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според ЗЗЛД. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване.

Средна заплата за сектора


1,210 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

4,300 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.7
Добра
icon icon icon icon icon
2.8
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.0
icon icon icon icon icon
Колеги
3.3
icon icon icon icon icon
Стабилност
5.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
5.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
5.0
icon icon icon icon icon
Местоположение

Отговорник по членството


Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.

Необходими основни умения

  • администриране на база данни за членството
  • извършване на рутинни офис дейности
  • използване на техники за комуникация
  • предоставяне на услуги, свързани с членството
  • създаване на професионална мрежа
  • управление на членска маса

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти
  • стратегии за продажби

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.