Работа Технически Специалист в Стара Загора
2 нови обяви за работа
-
Търсим организиран и мотивиран Технически сътрудник, който да се присъедини към нашия динамичен екип. Подходящият кандидат ще притежав...
-
ОФИС АСИСТЕНТ Здравейте! Ние сме Пътностроителна компания и търсим нов член на екипа. Ние ценим качеството, иновациите и екипната работ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Отговорности:
- Организиране и координиране на административни задачи и офиса.
- Подготовка, съхранение и управление на документация.
- Поддръжка на ефективна комуникация и кореспонденция с клиенти, партньори и вътрешни екипи.
- Участие в подготовката на отчети.
- Поддържане на база данни и архивиране на документи.
- Висше или средно образование в свързана област е предимство.
- Предишен опит на подобна позиция ще се счита за предимство.
- Отлични организационни и комуникативни умения.
- Умение за работа с офис приложения (MS Office, много добро работа с Excel).
- Внимание към детайла и умение за работа в динамична среда.
- Способност за управление на времето и приоритизиране на задачи.
- Конкурентно възнаграждение.
- Възможности за професионално развитие и обучение.
- Работа в мотивиран и иновативен екип.
- Допълнителен пакет от социални придобивки.
Средна заплата за сектора
1,320 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.