Работа Технически Секретар във Велинград
1 нови обяви за работа
-
Работа в СПА Хотел "Двореца"ЕООД: Приема постъпвaщата кореспонденция и я систематизира в съответствие с установения ред и я предоставя з...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Технически секретар
Пълно описание
Приема постъпвaщата кореспонденция и я систематизира в съответствие с установения ред и я предоставя за разглеждане на ръководителя. Получава и предава информация , организира разговори и срещи на ръководителя, приема и изпраща имейли. Води отчет за получените документи , завежда входяща и изходяща докуменция, води деловодството. Изпълнява и други конкретни задачи, възложени от ръководителя, свързани с изпълнение на дейността.
Изисквания: Образование- средно специално или висше. Добро владеене на книжовния български език, познаване правилата , свързани с деловодната дейност, реда и изискванията за съставяне и оформяне на служебната документация. Компютърна грамотност. Тактичност, оперативност и комуникативност Много добро владеене на английски език
Ще се свържем с одобрените кандидати.
Средна заплата за сектора
1,220 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
350 лв / месец
2,500 лв / месец
Секретар/секретарка
Секретарите изпълняват различни административни задачи в помощ на организацията. Те отговарят на телефонни обаждания, изготвят и изпращат съобщения по електронна поща, водят дневници, организират срещи, приемат съобщения, архивират документи, организират и обслужват срещи, управляват бази данни.
Необходими основни умения
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- поддържане на системи за вътрешна комуникация
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- наблюдаване на отсъствията на служителите
Необходими основни знания
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.