Работа Сътрудник
220 нови обяви за работа
-
ДЕСПРЕД АД -СОФИЯ търси Технически сътрудник ОБЩА ХАРАКТЕРИСТИКА НА ДЛЪЖНОСТТА Текущо въвежда в специализиран софтуеър получени запи...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
1,630 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
За утвърдена и коректна компания в района на кв.. „Бусманци“, гр. София, търсим да назначим „Технически сътрудник“. Компанията предлаг...
-
“Тия Логистикс” ЕООД е семейна лицензирана транспортна фирма ,извършваща международен транспорт и спедиция с установени позиции на па...
-
Фирма "Елтелком ООД,търси да назначи отговорнa личност за позицията ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ИЗИСКВАНИЯ: Средно/Висше- техническо образова...
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Севлиево Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предл...
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Исперих Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предла...
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Айтос Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предлага...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Търсим организиран и мотивиран Технически сътрудник, който да се присъедини към нашия динамичен екип. Подходящият кандидат ще притежав...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
ПД Лусин Експрес е фирма работеща в сферата на управлението и поддръжката на административни и жилищни сгради. Във връзка с разширяване ...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
CTeam е агенция за подбор на персонал, част от група компании, предлагаща широка гама от услуги в областта на управлението на човешките рес...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
CTeam е агенция за подбор на персонал, част от група компании, предлагаща широка гама от услуги в областта на управлението на човешките рес...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
CTeam е агенция за подбор на персонал, част от група компании, предлагаща широка гама от услуги в областта на управлението на човешките рес...
-
Фирма "Мирамар ЛТД" се занимава с проектиране и изграждане на басейни, Spa и Wellness центрове. Фокусирайки се на дизайна и качеството, а не на б...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
ОБЩА ХАРАКТЕРИСТИКА НА ДЛЪЖНОСТТА
- Текущо въвежда в специализиран софтуеър получени запитвания
- Проследява реализацията и въвежда допълнителни данни
- Сканира и архивира документи
- Проследавя своевременното попълване на необходимата информация
- Съдейства по всички въпроси текущата оперативна дейност на отдел „Продажби“ и „Транспорт“
- Попълва информация във вторични софтуеърни продукти
- Създава най-рационална организация на работа с цел своевременно изпълнение на възложените задачи.
- Образование: средно, средно-специално
- Професионален опит: препоръчително в сферата на международен транспорт и логистика. Наличието на опит не е задължителен критерий
- Чужди езици: препоръчително, с оглед последващо израстване в дружеството, английски /немски/ /писмено и говоримо/
- Компютърна грамотност: свободна работа с WINDOWS, MS Office, INTERNET
Средна заплата за сектора
1,460 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.