Работа Супервайзор в Казанлък

2 нови обяви за работа

  • icon 850 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Mpulse са нова и бързо развиваща се верига в сферата на търговията с дрехи second hand. Към момента магазинната ни мрежа достига общо 17 обекта в Б...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "KINGS` VALLEY MEDICAL & SPA Хотел е 5-звездното царство за почивка, забавление и възстановяване на всеки гост, решил да посети най-живописната част о...

    31 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Отговорник смяна на магазин за second hand

ФУРТЕКС EООД
location_on гр. Казанлък

icon 850 лв ~ 900 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Mpulse са нова и бързо развиваща се верига в сферата на търговията с дрехи second hand. Към момента магазинната ни мрежа достига общо 17 обекта в България.

Нашата верига се стреми винаги да предлага на своите клиенти артикули с високо качество на изгодна цена, с интересни промоции и в приятна атмосфера за пазаруване.

На своите служители верига магазини Mpulse осигуряват работа в приятна и позитивна атмосфера при спазване изискванията на труда, възможност за обучение и развитие в компанията, както и интересни и разнообразни задачи

За свой търговски обект в град София, кв. Лозенец търсим:

ОТГОВОРНИК СМЯНА

ОСНОВНИ ИЗИСКВАНИЯ:

  • Завършено средно образование
  • Опит в областта на търговията – минимум 1 година
  • Умения за работа в екип - малък екип (3-5 човека)
  • Висока степен на организираност и ориентирано към резултати мислене
  • Позитивно отношение и инициативност
  • Добри умения за работа с MS Office програми (Word, Excel, PowerPoint)
ОТГОВОРНОСТИ:
  • Приема, спазва и прилага ценностите и правилата за работа на компанията
  • Подпомага Управителя на магазина във всички дейности, свързани с управлението на магазина и екипа
  • Подпомага Управителя на магазина при получаване, сортиране, зареждане, аранжиране и складиране на стока в търговския обект
  • В отсъствието на Управителя поема ръководството на обекта и екипа
  • Ефективно участва в целия работен процес (работа на каса, маркираща везна, сортиране на стока, почистване и подреждане на магазина и др.)
  • Участва в търговските промоции и инициативи в магазина
НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:
  • Трудов договор, обучение и подкрепа при въвеждането на всеки нов служител
  • Регламентирано работно време – 8 часов работен ден при 5 дневна работна седмица по график
  • Мотивиращо трудово възнаграждение и допълнителна бонусна схема, обвързана с постигнатите резултати
  • Отлична работна атмосфера, позитивен екип и уважително отношение към служителите
  • Сигурност и възможност за развитие и повишение в структурата на фирмата
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
  • Актуална автобиография
  • Актуална снимка
Контакт ще бъде осъществен само с кандидатите, одобрени след предварителния подбор по документи. Документите на всички кандидати ще бъдат разглеждани в условията на строга конфиденциалност. Данните, които предоставяте са лични и се обработват при спазване на действащото българско законодателство.

Средна заплата за сектора


850 лв ~ 900 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

800 лв / месец

максимална

2,550 лв / месец


icon icon icon icon icon

Супервайзър, магазин


Супервайзърите в магазини отговарят за безпроблемното им функциониране в съответствие с правилата и политиката на дружеството. Те осъществяват надзор върху бизнес дейности като бюджети, инвентаризация и обслужване на клиенти. Супервайзърите в магазини следят също така за резултатите на работниците и служителите и гарантират изпълнението на поставените цели.

Необходими основни умения

  • прилагане на корпоративните политики
  • управление на бюджети
  • изготвяне на работен график за персонала
  • ръководене на служители
  • наемане на служители
  • проследяване на промоционалните продажни цени

Необходими основни знания

  • законодателство в областта на здравето, безопасността и хигиената

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.