Работа Служител Човешки Ресурси в Златна Панега

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа

    ТИТАН е международен производител на цимент и строителни материали с над 120 години опит в индустрията, който постоянно се води от своя ан...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Специалист Човешки ресурси (по заместване)

Златна Панега Цимент АД
location_on с. Златна Панега

icon 1,830 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Временна / Сезонна работа

Пълно описание


ТИТАН е международен производител на цимент и строителни материали с над 120 години опит в индустрията, който постоянно се води от своя ангажимент за устойчиво развитие. Компанията обслужва клиенти в над 25 страни по света чрез мрежа от 14 циментови завода и 3 завода за смилане на цимент. ТИТАН управлява кариери, бетонови центрове , терминали и други производствени мощности и дистрибуторски центрове като осигурява работа на около 5 400 души по целия свят.

„Златна Панега Цимент” АД е с над 100 години опит в тежката промишленост и е един от основните производители на качествен цимент в страната. Компанията се стреми постоянно да допринася към подобряването на стандарта на живот в региона, спомага за опазването на околната среда и подкрепя социални и културни дейности. Екипът ни търси Специалист Човешки ресурси (по заместване).

Отговорности:

  • Отговаря за дейностите и изготвянето на документация, свързана с администрирането на персонала – назначаване, прекратяване и промяна на трудово-правните взаимоотношения със служителите, включително и администриране на граждански договори;
  • Изготвя и актуализира длъжностни характеристики;
  • Обработва и архивира документи, свързани с отсъствия;
  • Администрира социалните придобивки;
  • Изготвя различни доклади и справки за персонала;
  • Изготвя и поддържа база данни и трудови досиета на персонала, съблюдавайки спазването на законовите и вътрешните правила на Компанията;
  • Подпомагане дейността по обработка на месечните възнаграждения на служителите-обработва присъствени форми, отработени часове, извънреден труд и пр.


Изисквания:

  • Висше в областта на Човешките ресурси;
  • Добър писмен и говорим английски език;
  • 1-3 години опит на подобна позиция;
  • Конфиденциалност;
  • Добра математика и внимание към детайла;
  • Добри комуникационни умения;
  • Желание за работа в екип.


Компанията предлага:

  • Възможност за учене и развитие в динамична и предизвикателна среда;
  • Възможност да сте част от международна компания с перспективи за кариерно развитие;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Социален пакет включващ: безплатна храна; Застраховки от работодателя: Медицинска, Пенсионна, Живот и Трудова злополука, ваучери за храна и др.
  • Медицинско обслужване;
  • Осигурен транспорт от София, Плевен, Ловеч, Луковит и Тетевен.


Месторабота: с. Златна Панега

Ако предложението представлява интерес за вас и желаете да кандидатствате, моля изпратете актуална автобиография. Всички кандидатури ще бъдат третирани като конфиденциални. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


1,830 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за страната изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

6,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Експерт, управление на човешките ресурси


Експертите по управление на човешките ресурси разработват и изпълняват стратегии, които помагат на техните работодатели да изберат и задържат на работа персонала с подходящи квалификации в съответния бизнес сектор. Те набират персонал, подготвят обявите за работа, провеждат събеседвания и съставят списъци с избрани кандидати, преговарят с агенциите по заетостта и определят условията на труд. Освен това служителите, отговарящи за човешките ресурси, администрират заплащането, преглеждат заплатите и дават консултации във връзка с обезщетенията и трудовото право. Те организират възможности за обучение с цел повишаване на ефективността на служителите.

Необходими основни умения

  • прилагане на корпоративните политики
  • наемане на служители
  • интервюиране на хора
  • оценяване на характера на дадено лице
  • използване на техники за комуникация
  • договаряне на трудови споразумения

Необходими основни знания

  • трудово законодателство
  • предложения на пазара на труда
  • трудовото право

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.