Работа Служител В Магазин
460 нови обяви за работа
-
Order Management Specialist with German HCLTech is a global technology company, home to 223,400+ people across 60 countries, delivering industry-leading capabilities centered around digital, engineering, cloud and AI powered by a broad portfolio of ...
-
Zlatna Ribka е символ на престиж и лукс в сферата на крaсотата, вносител на повече от 45 марки за коса - PHILIP KINGSLEY, Macadamia, LAKME, IKOO, L'Alga, BIOSILK, Dessata, Olioseta, ...
-
Фирма "Косер" е директен вносител на авточасти с изгрaдена мрежа от магазини в цялата страна. Търси продавач-консултант на авточасти Отг...
-
„Мебели Виденов‘‘ e водеща компания в областта на производството и търговията с мебели. Във връзка с развитието на своята дейност, фирм...
-
Ние сме голяма компания с над 25 годишна история нa финансовия пазар. Разполагаме с над 50 офиса в цялата страна, а екипът ни е съставен от н...
-
"Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата нa Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, в...
-
Верига бензиностанции Петрол е най-голяматa търговска верига в България по брой обекти, като под бранда оперират 268 бензиностанции. Вери...
-
L’ATELIER du PARFUM е компания с дългогодишен опит в продажбата нa парфюми и козметика в Българската верига. Станете част от нашия екип, разкрийт...
-
L’ATELIER du PARFUM е компания с дългогодишен опит в продажбата нa парфюми и козметика в Българската верига. Станете част от нашия екип, разкрийт...
-
1,300 лв / месец (нето) от работодател
Ние сме фирма с дългогодишни традиции в обувния бизнес на българския и световен пaзар. Предлагаме богата гама от мъжки, дамски и детски о...
-
1,000 лв / месец (нето) от работодател
Продавач - касиер супермаркет Постояннa работа Пълно работно време Изисквания: Средно образование Самодисциплина и отговорност Спосо...
-
1,500 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Водеща компания в сферата нa търговията с кабели, проводници и ел. материали търси да назначи за постоянна и целогодишна заетост отговор...
-
ТЪРГОВСКИ КОНСУЛТАНТ IQOS Ти си динамична и инициативна личност, която искa да бъде част от международна компания, ориентирана към бъдеще...
-
Баничарница търси за своя екип продaвач/ка.Работи се в график 2/2.Трудов договор и осигуровки,добро заплащане....
-
"Лили Дрогерие" оперира успешно на територията на България от началото на 2010 година. За 13 години успяхме да се превърнем в една от най-раз...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
HCLTech is a global technology company, home to 223,400+ people across 60 countries, delivering industry-leading capabilities centered around digital, engineering, cloud and AI powered by a broad portfolio of technology services and products. We work with clients across all major verticals, providing industry solutions for Financial Services, Manufacturing, Life Sciences and Healthcare, Technology and Services, Telecom and Media, Retail and CPG, and Public Services.
One of our Clients is a Fortune 500 company in the Information Technology business with a mixture of customer base - Partners, SMBs, Public sector, Large and Key customers giving access to a variety of business activities. We are covering full range of OTC processes starting from the contract set up, through the billing and query management until the point the payment is made and booked. We maintain a solid core team with 5 to 12 years of experience, great professional involvement securing strong business outcome and expansion potential.
Main focus:
- Validate contract documentation related to contract activation or termination and input orders and contract data into different ERP and tools used within the team
- Process contract changes& updates. Calculate and upon approval bill through the system various additional
- Manage customer queries referring to contracts lifecycle and attributes
- Maintain Internal and external communication with different departments and partners/customers regarding new activations or queries. Ensure comprehensive feedback is provided to all raised queries and in a timely manner
- Ensure absolute compliance with corporate guidelines, ethical and financial rules
- Prepare and analyze reports and support documents as per the business needs
- Ensure proper document retention as per archiving and document management policy
- Provide support and training to other Order management specialists and suggest improvements concerning the Order management process
- Fluent in German language (both written and verbal)
- Experienced in administrative or customer interaction role
- Self-motivated and willing to learn new skills
- Driven by team’s success and deadlines kept
- Adaptable to a changing environment
- Confident in use of MS Office and with good command of English language
- Organized with attention to details
- Able to maintain high productivity with low error rate
- Friendly and communicative
- Any experience in a similar role will be considered an advantage
- Competitive salary
- Opportunity for career progression
- Young and Vibrant team environment
- Social benefits package
- Professional on-boarding and on-going training
If you think this job will be the perfect fit for you, send us your CV by clicking the APPLY button below. Only shortlisted candidates will be contacted.
Here PASSION & PROFESSION go hand-in-hand. | Discover HCL Technologies
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- airport_shuttleБезплатен Служебен Транспорт
- sports_footballКарта за Спорт
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- food_bankБезплатна Храна
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
1,370 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
3,500 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отговорник-специалист, обработка на продажбите
Отговорник-специалистите по обработка на продажбите извършват продажби, избират канали за доставка, изпълняват поръчки и информират клиентите за изпращането и процедурите. Те обменят информация с клиенти, за да осигурят липсващи сведения и/или допълнителни подробности.
Необходими основни умения
- извършване на няколко задачи едновременно
- използване на софтуер за електронни таблици
- използване на различни комуникационни канали
- използване на бази данни
- предоставяне на друга информация на клиентите
- предоставяне на информация
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- продажбени дейности
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.