Работа Служител В Кол Център във Враца
1 нови обяви за работа
-
1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Оператор кол център Ние сме търговска верига, специализирaна в търговията с мебели. Tърсим oператор кол център за наш офис находящ се в в г...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни отговорности:
- Познава в детайли асортимента на онлайн магазина;
- Приема и обработва клиентски запитвания и поръчки по телефон,електронна поща, социални мрежи
- Потвърждава по телефона постъпили онлайн клиентски поръчки
- Други административни дейности във връзка с обработката на клиентските поръчки
- Завършено средно или висше образование;
- Опит на сходна позиция е предимство;
- Добра компютърна грамотност.
- Отлични умения за общуване с различни типове хора и ефективна работа с тях;
- Желание за работа в динамична и бързо развиваща се среда;
- Умения за работа в екип и поемане на отговорност;
- Положителна нагласа, учтивост, търпение и убедителност;
- Инициативност и стремеж за постигане на резултати;
- Продажбени умения.
- Атрактивно възнаграждение;
- Постоянен трудов договор, редовно и сигурно заплащане;
- Ваучери за храна;
- Работно време по график;
- Възможност за професионална израстване;
- Възможност за допълнителни бонуси, обвързани с постигнати резултати.
Средна заплата за сектора
1,400 лв ~ 1,800 лв / месец
Посочена от работодателя
150 лв / месец
6,300 лв / месец
Продавач, телемаркет
Продавачите чрез телемаркет обработват входящи или изходящи обаждания от клиенти за дадено предприятие. Те се свързват по телефона с настоящи и потенциални клиенти, за да рекламират стоки и услуги. Те също така осъществяват продажби и организират посещения, с цел продажба.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- владеене на различни езици
- поддържане на работен архив
- адаптиране към променящи се ситуации
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- плащания с кредитна карта
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.