Работа Складов Служител в Горна Оряховица

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания, лидер в дистрибуцията и логистиката на бързо оборотни ...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис служител

КЛИО КОМЕРС - ТБ EООД
location_on гр. Горна Оряховица

icon 1,100 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания, лидер в дистрибуцията и логистиката на бързо оборотни хранителни стоки. Дейността се осъществява чрез дванадесет търговски бази в Разград, Варна, Русе, Горна Оряховица, Габрово, Плевен, Шумен, Добрич, Силистра, Благоевград, Враца и София. Компанията е официален дистрибутор и представител на редица утвърдени марки на български производители и европейски партньори.

Поради динамичното развитие и постоянно разрастване, фирмата търси да назначи за базата ни в град Горна Оряховица Офис Служител

Описание на длъжността:

  • обработва входящи и изходящи документи;
  • обработва първични счетоводни документи;
  • въвежда необходимата информация в складов софтуер;
  • изготвя текущи справки и отчети на Excel;
  • приема и отчита паричните средства и ваучери;
  • извършва ежедневна проверка и засечка на касата, инвентаризации;
  • отговаря за техническото състояние и правилното използване на офис -техниката (принтери, касови апарати);
  • поддържа ежедневно работното си място в изрядна чистота;
  • работа на смени- продължителност на работния ден - 8 ч. смяна.
Изискванията към кандидатите са:
  • средно икономическо,висше образование се счита за предимство;
  • отлични умения с MS Office (Excel, Word), браузър, електронна поща;
  • работа със складов софтуер ( Microsoft Dynamics NAV Classic се счита за предимство);
  • умения за работа с хора, вежливост,търпимост,старателност, активност и целеустременост;
  • инициативност и бърза реакция при непредвидени ситуации;
  • добри комуникативни умения;
  • добри умения за организация и координация;
  • прецизност и внимание към детайлите;
  • отговорно отношение към поставените задачи.
Ние предлагаме:
  • въвеждащо обучение;
  • работа в динамична работна среда с млад екип;
  • коректни трудово-правни взаимоотношения;
  • работна среда, в която може да споделите Вашия опит, мнение и идеи;
  • възможност за професионално развитие.
Ако проявявате интерес към позицията, изпратете актуална автобиография със снимка.

Контакт ще бъде осъществен само с одобрените за интервю кандидати. Всички документи ще бъдат разгледани строго конфиденциално и в съответствие със ЗЗЛД.

Средна заплата за сектора


1,100 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.4
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.3
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.2
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.3
icon icon icon icon icon
Колеги
1.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.9
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.3
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.3
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.3
icon icon icon icon icon
Управление
3.5
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.5
icon icon icon icon icon
Работна среда


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.