Работа Ръководител Проект в София
6 нови обяви за работа
-
Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
Менпауър е световен лидер в сферата на подбора и управлението на човешките ресурси, чрез повече от 3900 офиса в 82 държави. За наш клиент – ...
-
About DXC Bulgaria We are DXC - a Fortune 500 global IT services leader. In Bulgaria, we are among the largest employers with over 4,000 employees working on the company's entire IT portfolio. We are flexible - we provide everything you need to comfo...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
АСАП ЕООД е основана през 2007 и е специализирана в сферата на информационните технологии с фокус върху предоставяне на цялостни бизнес р...
-
"Стартинг пойнт" ЕООД е утвърдена строителна компания с дългогодишен опит в сферaта на строителството, архитектурата и интериорния диза...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За наш партньор в гр. София търсим да назначим Асистент Проектов ръководител
Отговорности:
- Подпомагане на проектовия ръководител; контрол на сроковете и изпълнението на СМР.
- Изготвяне и контрол на финансов план; планиране на доставки и подизпълнители.
- Подготовка на тръжна документация; участие във възлагане на СМР.
- Разпознаване и защита на анекси пред инвеститора; осигуряване на мостри.
- Водене на кореспонденция с инвеститора и подизпълнителите.
- Контрол на разходите и отчитането на строителството; приемане на подизпълнителски работи.
- Организиране на приемане на обекта; следене за отстраняване на некачествени СМР.
- Поддържане на мотивация в екипа; изготвяне на заключителен доклад и водене на досие.
- Изпълнение на други задачи, възложени от управителите.
Изисквания:
- Висше образование – строителен инженер.
- Опит в изпълнението и управлението на строителни проекти.
- Работни познания по английски и/или немски език.
- Отлично владеене на MS Excel, MS Word, ВМ.
- Отлични познания по делова кореспонденция.
- Познаване на трудовото, търговското и гражданското законодателство.
- Знания за нормативните документи в строителния и инвестиционния процес.
- Познаване на разходите за труд, материали и механизация.
- Знания за ценообразуване в строителството и калкулация на строителна продукция.
- Спазване на стандартите за качество на строителните работи.
Фирмата предлага:
- Дългосрочна заетост с постоянен трудов договор.
- Стандартно работно време от 08:00 до 17:00 часа.
- Възнаграждение, съобразено с опита, уменията и квалификацията.
Необходими документи:
- Подробна и актуална автобиография.
Ако тази възможност представлява интерес за Вас, моля изпратете Вашата автобиография и ние ще се свържем с Вас.
Лиценз за подбор на персонал за България: № 2399 / 15.11.2017. Лиценз за администриране и защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- timer_offГъвкаво Работно Време
- homeРабота от Вкъщи
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- sports_footballКарта за Спорт
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
1,810 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
650 лв / месец
4,500 лв / месец
Мениджмънт асистент/мениджмънт асистентка
Мениджмънт асистентите извършват различни видове работа, обикновено под общ надзор. Те изпълняват административни задачи и подпомагат ръководителите, за да гарантират гладкото функциониране на целия отдел.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- координиране на събития
- поддържане на системи за вътрешна комуникация
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.