Работа Ръководител Отдел в Дупница
1 нови обяви за работа
-
1,430 лв / месец (нето) от работодател
РЪКОВОДИТЕЛ ОТДЕЛ СЪРВИС за магазин BILLA - гр. Дупница Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се предстaвим накратко: Ние, BILLA, сме една ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се предстaвим накратко:
Ние, BILLA, сме една от най-динамично развиващите се търговски вериги в Европа, с повече от 160 магазина в България и семейство, наброяващо повече от 5000 служители в 50 града в страната.
Днес ти предлагаме възможността да станеш част от нашето сплотено и задружно семейство и заедно да вървим напред.
Търсим свежи колеги за позициите:
Ръководител отдел Сървис и Зам.-ръководител отдел Сървис
на пълен работен ден в магазинът ни в гр. Дупница, ул. Отовица №1.
Kато стабилен работодател ние ти предлагаме:
- Сигурност на работното място;
- Коректност в трудовоправните отношения;
- Гъвкаво работно време на смени;
- Обективно оценяване на личния принос;
- Мотивиращо възнаграждение за 8 часа - до 1640 лв. бруто (в зависимост от позицията);
- Ваучери за храна - 200 лв. нето на месечна база;
- Подновяване на „Лична здравна книжка“;
- 6-месечен изпитателен срок;
- Предизвикателна и динамична работа;
- Приятелска работна среда;
- Възможности за кариерно развитие;
- Въвеждащо обучение и менторство и подкрепа през първите месеци на работа.
- Имаш професионален опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки, както и предишен опит при управлението на екип– минимум три години;
- Завършено висше образование (икономическа насоченост - предимство);
- Добри компютърни умения – MS Office (предимство);
- Обичаш работата с клиенти;
- Си екипен играч и да се чувстваш добре в динамична среда;
- Си мотивиран за придобиване на ценен опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки.
- Винаги любезно обслужване на клиентите, отговарящо на стандартите ни на работа;
- Ориентация към изграждането на сплотен и добре подготвен екип с цел постигане на планираните цели;
- Лидерски и мениджърски умения, отговорност, лоялност и инициативност;
- Да осигуряваш и контролираш оптималното протичане на стоковия поток в отдела/отделите от момента на поръчване на стоките до тяхната продажба;
- Да контролираш и гарантираш хигиената, подредеността и приветливостта в магазина;
- Да контролираш и гарантираш качеството и привлекателната презентация на стоката;
- Да провеждаш инвентаризации във филиала.
- Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Социални Придобивки
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- card_giftcardВаучери за Храна
- timer_offГъвкаво Работно Време
- credit_cardБонусова Система
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- child_friendlyСтартов Пакет Раждане на Дете
Заплата
1,430 лв / месец
Посочена от работодателя
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.