Работа Ръководител Екип в Перник
1 нови обяви за работа
-
Зам. ръководител на отдел на пълен работен ден за магазин billa - гр. перник, перник плаза
Billaгр. Перник
ЗАМ. РЪКОВОДИТЕЛ НА ОТДЕЛ на пълен работен ден за магазин BILLA - гр. Перник, Перник Плаза Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се предс...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се предстaвим накратко:
Ние, BILLA, сме една от най-динамично развиващите се търговски вериги в Европа, с повече от 160 магазина в България и семейство, наброяващо повече от 5200 служители в 50 града в страната.
Днес ти предлагаме възможността да станеш част от нашето сплотено и задружно семейство и заедно да вървим напред.
Търсим свежи колеги за позициите
Зам.-ръководител на отдел „Сървис“
на пълен работен ден в магазина ни в гр. Перник, ул. Юрий Гагарин 2А.
Kато стабилен работодател ние ти предлагаме:
- Сигурност на работното място;
- Коректност в трудовоправните отношения;
- Гъвкаво работно време на смени;
- Мотивиращо възнаграждение;
- Ваучери за храна - 200 лв. нето на месечна база;
- Подновяване на „Лична здравна книжка“;
- 3-месечен или 6-месечен изпитателен срок (в зависимост от позицията);
- Предизвикателна и динамична работа;
- Приятелска работна среда;
- Възможности за кариерно развитие;
- Въвеждащо обучение и менторство и подкрепа през първите месеци на работа.
- Имаш професионален опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки, както и
- Обичаш работата с клиенти;
- Си екипен играч и да се чувстваш добре в динамична среда;
- Си мотивиран за придобиване на ценен опит в сферата на търговията с бързооборотни
Твоите ежедневни задължения ще включват:
- Винаги любезно обслужване на клиентите, отговарящо на стандартите ни на работа;
- Ориентация към изграждането на сплотен и добре подготвен екип с цел постигане на планираните цели;
- Да осигуряваш и контролираш оптималното протичане на стоковия поток в отдела от момента на поръчване на стоките до тяхната продажба;
- Да контролираш и гарантираш хигиената, подредеността и приветливостта в отдела;
- Да контролираш и гарантираш качеството и привлекателната презентация на стоката;
- Да провеждаш инвентаризации във филиала.
- Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Социални Придобивки
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- card_giftcardВаучери за Храна
- timer_offГъвкаво Работно Време
- credit_cardБонусова Система
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- child_friendlyСтартов Пакет Раждане на Дете
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.