Работа Ръководител Екип в Благоевград
1 нови обяви за работа
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продукт...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
В резултат на ускореното развитие на пазара за бързи кредити и поради желанието ни за по-голяма близост и достъпност на услугите ни, компанията създаде мрежа от над 130 офиса в цялата страна, в които работят над 2000 служители и сътрудници.
Нашата основна мисия е да осигуряваме достъпна финансова помощ във всяка точка на България, с коректно обслужване и максимално прозрачни условия към клиента. Присъединявайки се към нас като РЪКОВОДИТЕЛ ЕКИП „УПРАВЛЕНИЕ ПРОСРОЧЕНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ" ще имате възможност да прилагате своите умения, ежедневно да усвоявате нови знания и добри практики и да се възползвате от възможностите от развитие.
Ние търсим: Човек, който приема предизвикателства и иска да превърне в свое ежедневие мисията на компанията, осигурявайки коректно обслужване на всички клиенти. Човек, чиято цел е да изгражда и развива екип от мотивирани служители, които ще подпомагат клиентите ни във финансова нужда с бързо и коректно обслужване.
Отговорности и задачи:
- Отговорност за подобряване събираемостта на управлявания портфейл;
- Целеполагане, контролиране и координиране на дейността в екипа;
- Администриране и извършване на мониторинг в процеса по събиране на задължения;
- Индивидуално проследяване и анализиране на просрочените кредити с цел да се прецени най-ефективният подход по всеки отделен случай;
- Контролиране и координиране на кореспонденцията с длъжниците;
- Опит в сферата на физическо събиране на просрочени задължения - ще се счита за предимство;
- Умение за работа в динамична среда;
- Умение за справяне с конфликтни ситуации и вземане на решения;
- Опит в управлението на екипи;
- Комуникативни умения;
- Работа с компютър - MS Office;
- Висше образование;
- Шофьорска книжка.
- Възможност да бъдете част от една от най-динамично развиващата се компании в небанковия финансов сектор;
- Възможност за надграждане на вашите знания и умения;
- Дългосрочен професионален ангажимент и възможности за развитие;
- Твърдо възнаграждение и бонусна система, обвързана с резултати.
Първоначалният подбор ще се извърши по документи, ще се свържем само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Изпратените от Вас данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат.
Социални Придобивки
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- business_centerКариерно Развитие
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.