Работа Регистратор В Медицински Център в Банкя

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    На спокойно място в град Банкя е разположена Резиденция за възрастни „Сердика”. Тук осигуряваме денонощни грижи за любимите ни хора в у...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Регистратор

icon 970 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


На спокойно място в град Банкя е разположена Резиденция за възрастни „Сердика”. Тук осигуряваме денонощни грижи за любимите ни хора в уютна и комфортна среда. В нашата практика съчетаваме основната медицинска грижа с модерните и иновативни технологии. Отличаваме се със световен стандарт за качество, базиран на редица проучвания. Вярваме, че за всяко пораснало дете идва онзи ключов момент, в който е време да се погрижи за своите родители. Тогава ние ви подаваме ръка. Благодарение на високо квалифициран и подбран екип, резиденция „Сердика“ отваря врати към пълноценния и благоприятен начин на живот.

В момента, търсим да назначим мотивиран служител с подходящият опит и знания на длъжност:

РЕГИСТРАТОР

Основни задължения:

1. Изготвяне на финансови, дневни и месечни отчети; 2. Проследяване и приемане на плащания от пациенти/резиденти или техни представители; 3. Проследяване на договори и неплатени фактури. Извършване на напомняния за неплатени или забавени плащания; 4. Приемане, контролиране, съхраняване и предаване на парични средства от плащания на пациентите; 5. Издаване на необходимите финансови документи във връзка с направените плащания; 6. Разясняване на условията по прием и престой на пациенти и техните близки – при необходимост; 7. Осъществяване на огледи с клиенти – при необходимост; 8. Калкулация на дневното хранене (храноден) според броя на потребителите/пациентите; 9. Обработка и осчетоводяване на фактури; 10. Приемане, регистриране и проверка на доставки на хранителни продукти; 11. Изчисляване на стойността на един храноден; 12. Извършване на плащания към доставчици и поддържане на база данни с разходи; 13. Съхранение и архивиране на счетоводни и складови документи;

Изисквания за длъжността:

1. Средно или висше образование (икономическо или административно – предимство); 2. Умения за работа с MS Excel и Word; 3. Организираност и внимание към детайла; 4. Опит на подобна позиция е предимство.

Личностни качества и умения:

  • Отлични организационни умения и спазване на срокове.
  • Ангажираност и отговорност към работните процеси.
Какво предлагаме: 1. Добро възнаграждение. Трудов договор сключен с „Капитал Хелт Холдинг“ ЕАД 2. Ваучери за храна. 3. Ежемесечна атестация на качеството на работа обвързана с финансово стимулиране. 5. Работно време: 8- часов работен ден - от понеделник до петък от 08.00 ч. до 16.30 ч. 6. Местоположение на работното място – гр. Банкя, бул. Варна 65Г.

Ако желаете да станете част от екипа на „Резиденция за възрастни Сердика”, моля кандидатствайте с актуално CV (Европейски формат), с посочени актуални данни за обратна връзка.

Предоставените от Вас данни попадат под специалната защита на ЗЗЛД и ще бъдат използвани само за целите на подбора на тази длъжност.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


970 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

350 лв / месец

максимална

3,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Рецепционист, лечебно заведение


Рецепционистите в лечебни заведения посрещат клиентите и пациентите при пристигането им в лечебното заведение и ги регистрират, събират медицински бележки и уреждат прегледи под надзора и ръководството на директора на лечебното заведение.

Необходими основни умения

  • допринасяне за приемственост и непрекъснатост на здравните услуги
  • осигуряване на надлежно администриране на записаните часове
  • отговаряне на въпросите на пациенти
  • обработване на данните на ползвателите на здравни услуги
  • спазване на поверителност на данните на ползвателите на здравни услуги
  • използване на електронна система за управление на медицински досиета

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти
  • законодателство в областта на здравеопазването
  • медицинска терминология
  • административни задачи в медицинска работна среда
  • управление на медицински досиета и документация
  • система за здравеопазване

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.