Работа Проект Мениджър

12 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мениджър проекти ИТ ФАНТАСТИКО ГРУП е българска семейна компания, една от водещите в ритейл сектора в България. Компанията е основана п...

    30 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,410 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    HR Consultant специализира в сферата на човешките ресурси. района на бул. “Карловско шосе”, гр. Пловдив, търсим да назначим кандидат на позици...

    22 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме „Оскар-Ел“ ЕООД - водеща българска компания в областта на инженеринговата дейност в електроуправлението и автоматизацията на п...

    02 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Уча.се е образователна платформа номер едно в България и се развива стремглаво в Румъния, Испания и Италия под името eduboom. Във връзка с ра...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме „Оскар-Ел“ ЕООД - водеща българска компания в областта на инженеринговата дейност в електроуправлението и автоматизацията на п...

    03 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    НОЛА 7 е професионална компания, утвърдила се на пазара като лидер в проектирането и изграждането на съоръжения за водно-развлекателния ...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мениджър Финансиране и управление на проекти – малки и средни предприятия Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на ...

    24 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    РЪКОВОДИТЕЛ ОТДЕЛ В "БОЛЕРО ООД " Изисквания: Средно образование Опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки се счита за предимс...

    05 May 2025 Още...
  • icon 1,160 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предоставя свободно работно място за ръководител отдел търговия на стоки и услуги.Шофьорска книжка ка...

    29 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Партньор на професионалисти – това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пост...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Мениджър проекти ИТ

ФАНТАСТИКО ГРУП ООД
location_on гр. София

icon лв

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Мениджър проекти ИТ

ФАНТАСТИКО ГРУП е българска семейна компания, една от водещите в ритейл сектора

в България. Компанията е основана преди 33 години. Под бранда „Фантастико“

функционират 47 модерни супермаркета, които са разположени в София, Банкя,

Перник, Ботевград, Елин Пелин и Кюстендил.

ФАНТАСТИКО ГРУП притежава търговски център SkyCity Mall, боулинг залите

MegaXtreme Bowling, ресторант MyChoice, пространство за събития Event Space

MyChoice, кетъринг услуги MyChoice, многофункционална зала за музикални,

корпоративни и специализирани събития Joy Station. Екипът се състои от близо

3500 професионалисти с различен профил. Основен приоритет за компанията е

всеобхватната грижа за хората – от личната им мотивация, през професионалното им

развитие до баланса между работата и личния им живот.

Очакваме и теб в нашето семейство. Тук всеки може да е фантастичен!

Твоите задачи при нас ще включват:

  • Води процеса по дефиниране на обхват, бюджет и етапи на проекта;
  • Действа като мост между заинтересованите страни и техническите екипи,
превръщайки бизнес нуждите в изпълними проектни планове;
  • Събира, анализира и документира бизнес изискванията на различните функции
като съгласува потенциални технологични решения за тях със стратегическите

цели на компанията;

  • Разработва и поддържа подробна проектна документация, включително пътни
карти, регистри на риска и отчети за състоянието;
  • Ръководи и координира екипите за изпълнение, за да гарантира изпълнение на
етапите на проекта в срок и в рамките на бюджета;
  • Проактивно управлява ресурсите, рисковете и зависимостите с цел постигане на
заложените цели;
  • Поддържа ясна и ефективна комуникация с всички заинтересовани страни,
предоставя редовно актуална информация за статуса на проекта;
  • Носи отговорност за цялостното изпълнение на възложените проекти;
  • Управлява взаимоотношенията с партньорите, участва в договаряне на условията
с тях като гарантира интереса на компанията;
  • Мониторира целия жизнен цикъл на проекта, от неговото начало до изпълнението
му като гарантира спазване на стандартите за качество;
  • Използва подходящи инструменти и техники за актуализация при необходимост
спрямо първоначално заложените планове с цел постигане на планираните

резултати;

  • Стимулира непрекъснато подобрение в процеса по управление на проекти чрез
оценка на резултатите и поуките от завършените и реализиращите се проекти.

От теб очакваме:

  • Завършено висше образование – Бизнес администрация, Информационни технологии
или др. подходящо за ролята;
  • Свободно владеене на английски език;
  • Опит минимум 2 години в управление на проекти. За предимество ще се счита
опит в импелментирането на софтуерни решения в реална бизнес среда;
  • Притежаване на някой от следните сертификати ще се счита за предимство: PMP®
(Project Management Professional) – PMI, CAPM® (Certified Associate in

Project Management) – PMI или PRINCE2® Practitioner – AXELOS;

  • Отлични комуникативни и организационни умения;
  • Способност за планиране и приоритизиране на задачи;
  • Умения за работа в екип, отговорно отношение, проактивен подход, стремеж за
развитие и усъвършенстване.

Ние ти предлагаме:

  • Мотивиращо възнаграждение;
  • До 200 лв. ваучери за храна месечно;
  • Карта за отстъпка при пазаруване в супермаркети „Фантастико“, както и за
нашите ресторанти и боулинг зали;
  • 12-месечен абонамент за платформата „Уча.се“ на преференциална цена;
  • Карта MultiSport на преференциална цена;
  • Допълнително здравно застраховане след 6-ия месец;
  • Допълнителни ежегодни профилактични прегледи с фокус върху рискови
заболявания;
  • Ваучери за празници;
  • Ваучери в размер на 500 лв. за нашите супермаркети и подарък при раждане на
дете;
  • Подарък при пенсиониране;
  • Карта Знание+ на преференциална цена / първата социална придобивка в България
с фокус върху знанието, културата и изкуствата/;
  • „С грижа към теб“ /Well-being за допълнителни активности, които надграждат
придобивките за нашите служители;
  • 1000 лв. бонус по програма „Доведи приятел“;
  • 1 ден допълнителен отпуск за твоите лични моменти;
  • Въвеждащо обучение и всекидневна подкрепа;
  • Възможност за кариерно развитие;
  • Работа в сигурна и бързо развиваща се компания със стабилни позиции на
българския пазар.

Необходими документи за кандидатстване:

  • Автобиография с посочена позиция, за която се кандидатства.
Документи се приемат в Централния офис на компанията в кв. „Симеоново", ул.

„Момина сълза" №14а, във всеки един наш обект или онлайн.

Изпратената кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Само

одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю и ще получат

обратна връзка. Личните данни, които доброволно се предоставят, се обработват в

съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на

подбор.


лв

info-icon


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.