Работа Продавач Консултант В Мол в Русе
22 нови обяви за работа
-
„ЕДЕА“ е нов бранд за българския пазар, който ще промени изцяло представата и възприятието за пазаруване. Нашият екип се състои от проф...
-
1,170 лв / месец (нето) от работодател
СЛУЖИТЕЛИ на пълен и непълен работен ден за магазин BILLA - гр. Русе Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, B...
-
1,000 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
В "KeySoo" ние не просто продаваме аксесоари за мобилни телефони - ние създаваме преживяване за нашите клиенти. Търсим хора, които горят да п...
-
NEW YORKER е съвременна компания, която се представлява по целия свят чрез 1200 филиалa в 47 държави и непрекъснато се разраства. С екип от над 23000...
-
ТТ МАРКЕТ, търси за обектите си сериозни, мотивирани, енергични, любезни и любознателни хора, които да консултират клиентите ни и да подд...
-
1,630 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
„Алфа Консулт България“ търси специалисти за свой клиент на позиция Координатор поръчки с английски език. Какво ще получите: 8-часов р...
-
1,400 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Алфа Консулт България търси кандидати за свой клиент за позиция Администратор в онлайн магазин с Румънски език. Какво предлага фи...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Нашият екип се състои от професионалисти с богат практически опит, силна мотивация и желание за развитие.
Първата стъпка към осъществяването на нашата цел е изграждането на един от най-големите, иновативни и модерни магазини, който оперира на територията на МОЛ Русе, град Русе.
В тази връзка, фирма „ЕДЕА РИТЕЙЛ“ АД Ви кани да се присъедините към нашия екип като Служител търговска зала
Изисквания към Кандидата:
- Средно образование
- Предишен опит в областта на продажби на дребно и познаване на спецификите на продуктовата категория ще се счита за предимство
- Добри комуникативни умения и желание за работа с клиенти
- Умения за работа в екип
- Възможност за работа на смени
- Коректно и отговорно отношение към работния процес
- Подреждане на стоката в търговската и складовата част на магазина, съгласно фирмените стандарти
- Проследяване срока на годност на стоките, според стандартите на компанията
- Отлично познаване асортимента на компанията
- Приветливо и учтиво обслужване на клиенти
- Поддържане на хигиена на работното място
- Взима участие в инвентаризациите
- Възможност за професионална реализация и развитие в компания с водещи позиции в своята област;
- Дългосрочна заетост и сигурност на работното място;
- Динамична работна среда в екип от млади, ентусиазирани и успешни професионалисти;
- Добри работни условия, коректно заплащане, допълнителни социани придобивки под формата на ваучери за храна.
Документи за кандидатстване - подробна автобиография, придружена със снимка и референции (ако имате такива).
Само одобрени по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю!
Предоставените от Вас данни са лични и попадат по специалната защита по смисъла на ЗЗЛД. Фирмата се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма, освен за целите на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
1,050 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
3,400 лв / месец
Асистент-продавач
Асистент-продавачите работят в магазини, където имат задължението да оказват съдействие. Те съдействат на собствениците на магазини в ежедневната им работа, например като поръчват и зареждат стоки и складови наличности, предоставят общи съвети на клиентите, продават продуктите и поддържат магазина.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- боравене с касов апарат
- поддържане на връзка с клиентите
- преглеждане на стоки
- насочване на клиентите при избора на продукти
- поддържане на връзка с доставчиците
Необходими основни знания
- разбиране на продукта
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.