Работа Продавач Консултант В Магазин в Брягово
3 нови обяви за работа
-
ПРОДАВАЧ - КОНСУЛТАНТ МАГАЗИН ЗА СТОКИ ВТОРА УПОТРЕБА ГР. ПЪРВОМАЙ Основни изисквания: завършено средно образование; умения зa работа в ...
-
1,940 лв / месец (нето) от работодател
Търговски консултант в А1 магазин – гр. Първомай Търсим теб! Търговски консултант в А1 магазин – гр. Първомай! Вземи 2500 лв. месечно възнa...
-
1,940 лв / месец (нето) от работодател
Търговски консултант в А1 магазин – гр. Първомай Търсим теб! Търговски консултант в А1 магазин – гр. Първомай! Вземи 2500 лв. месечно възнa...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Продавач - консултант
Пълно описание
Основни изисквания:
- завършено средно образование;
- умения зa работа в екип;
- отговорност и инициативност;
- умения за работа с клиенти;
- работа с касов апарат;
- лоялност.
- материална отговорност за стоката и паричните средства;
- вежливо обслужване на клиентите;
- подреждане и почистване на магазина и склада.
- постоянна работа;
- трудов договор и осигуровки;
- добри условия за работа;
- осем часов работен ден.
Всички предоставени от Вас лични данни са защитени по смисъла на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
1,720 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
20,000 лв / месец
Продавач-консултант
Продавач-консултантите осъществяват пряк контакт с клиентите. Те им предоставят общи съвети.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- изготвяне на квитанции за продажбите
- осигуряване на спазването на правни изисквания
- поддържане на връзка с клиентите
- преглеждане на стоки
- боравене с каса
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- разбиране на продукта
- политики на дружество
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.