Работа Персонал
904 нови обяви за работа
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
За нас: BAB Consult е утвърдена агенция за подбор на персонал, която свързва водещи компании с най-добрите професионалисти. В момента разширя...
-
1,340 лв / месец (нето) от работодател
"Еврогаз Монтана" ООД обявява конкурс по документи (събеседване след одобрение) за длъжността. Изисквания: висше техническо или юридичес...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
"HR-Consultant" специализира в сферата на човешките ресурси и услугите по подбор на персонал. За утвърдена и коректна компания в района на бул. ...
-
Поради нарастване обема на работа, ние от верига ресторанти VICTORIA, търсим да назначим персонал на длъжност: Сервитьор/и за ресторант VICTORIA...
-
ИКОНО МАСОНИ ООД е динамично развиваща се бългaрска компания. Най-големият производител на опаковки от велпапе в региона. Дългогодишен о...
-
На спокойно място в гр. Варна е разположена Резиденция и хоспис за възрастни „Сердика”. Тук осигуряваме денонощни грижи за любимите ни ...
-
На спокойно място в гр. Варна е разположена Резиденция и хоспис за възрастни „Сердика”. Тук осигуряваме денонощни грижи за любимите ни ...
-
1,160 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Фирма ТИМ ООД, занимаваща се с търговия на дребно, търси да назначи: Обслужващ персонал за магазин Класико Беляковско шосе - Велико Търно...
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
Готвачи топла кухня Верига ресторанти набира персонал за целогодишна работа-готвачи кухня. Предлагаме: работна заплата - от 10 лв. до 15 лв...
-
1,730 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент,българска фирма от сектора на машиностроително производство,търсим да назначим: ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Описание на позици...
-
1,550 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
Барман Описание и изисквания: Във връзка с предстоящия летен сезон 2025г, басейн Аквабанкя, гр. Банкя търси да назначи бармани. График 2/2 (с...
-
1,470 лв / месец (нето) от работодател
За производство в град Русе, търсим служители, които: Търсят постоянна и сигурна работа. Притежават сръчност и умеят да работят в екип. И...
-
2,020 лв - 2,060 лв / месец (нето) от работодател
Ние от Б.А.Б. Консулт ЕООД, лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал с регистрационен номер 3051 / 2020 г. Ви представяме позиц...
-
Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Във връзка с разширяването на дейността си, за наши клиенти търсим мотивиран, организиран и комуникативен човек, който да се присъедини към екипа на позиция Офис Мениджър.
Основни отговорности:
- Организиране и управление на документооборота в офиса;
- Координиране на срещи и графици;
- Посрещане и насочване на гости, клиенти и партньори;
- Подготовка на презентации, отчети и други материали;
- Административна подкрепа на ръководството при необходимост;
- Организиране и класифициране на входяща кореспонденция и документи;
- Координиране на визи, пътувания, настаняване и самолетни билети;
- Подпомагане на комуникацията между различните отдели в компанията;
- Управление на офис консумативи, доставчици и договори;
- Следене за поддръжката на офиса и оптимизиране на пространството;
- Организиране на доставки и куриерски услуги;
Изисквания:
- Висше образование;
- Минимум 1 година опит на подобна позиция;
- Отлични организационни и комуникационни умения;
- Умение за самостоятелно планиране и приоритизиране на задачите;
- Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо (ниво C1);
- Отлични компютърни умения – MS Word, Excel, Outlook;
- Способност за самостоятелна работа в динамична среда;
- Отлични комуникационни и презентационни умения;
Компанията предлага:
- Възможност за работа в иновативна и развиваща се международна компания;
- Конкурентно възнаграждение;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Multisport карта;
- Спортни активности;
- Професионална и приятелска работна среда;
- Възможности за развитие;
Лиценз за подбор на персонал за България, издаден от Министерството на труда: № 2399 / 15.11.2017. Лиценз за администриране и защита на личните данни, издаден от Комисията за защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- timer_offГъвкаво Работно Време
- homeРабота от Вкъщи
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- sports_footballКарта за Спорт
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
1,790 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.