Работа Персонал

904 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За нас: BAB Consult е утвърдена агенция за подбор на персонал, която свързва водещи компании с най-добрите професионалисти. В момента разширя...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon 1,340 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Еврогаз Монтана" ООД обявява конкурс по документи (събеседване след одобрение) за длъжността. Изисквания: висше техническо или юридичес...

    16 Apr 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    "HR-Consultant" специализира в сферата на човешките ресурси и услугите по подбор на персонал. За утвърдена и коректна компания в района на бул. ...

    07 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Поради нарастване обема на работа, ние от верига ресторанти VICTORIA, търсим да назначим персонал на длъжност: Сервитьор/и за ресторант VICTORIA...

    17 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ИКОНО МАСОНИ ООД е динамично развиваща се бългaрска компания. Най-големият производител на опаковки от велпапе в региона. Дългогодишен о...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    На спокойно място в гр. Варна е разположена Резиденция и хоспис за възрастни „Сердика”. Тук осигуряваме денонощни грижи за любимите ни ...

    03 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    На спокойно място в гр. Варна е разположена Резиденция и хоспис за възрастни „Сердика”. Тук осигуряваме денонощни грижи за любимите ни ...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon 1,160 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма ТИМ ООД, занимаваща се с търговия на дребно, търси да назначи: Обслужващ персонал за магазин Класико Беляковско шосе - Велико Търно...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Готвачи топла кухня Верига ресторанти набира персонал за целогодишна работа-готвачи кухня. Предлагаме: работна заплата - от 10 лв. до 15 лв...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon 1,730 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За наш клиент,българска фирма от сектора на машиностроително производство,търсим да назначим: ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Описание на позици...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Барман Описание и изисквания: Във връзка с предстоящия летен сезон 2025г, басейн Аквабанкя, гр. Банкя търси да назначи бармани. График 2/2 (с...

    07 Apr 2025 Още...
  • icon 1,470 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За производство в град Русе, търсим служители, които: Търсят постоянна и сигурна работа. Притежават сръчност и умеят да работят в екип. И...

    31 Mar 2025 Още...
  • icon 2,020 лв - 2,060 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ние от Б.А.Б. Консулт ЕООД, лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал с регистрационен номер 3051 / 2020 г. Ви представяме позиц...

    25 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    10 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис мениджър

Top Skills Recruitment
location_on гр. София

icon 1,790 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдействаме на търсещите работа да намерят подходящо работно място. Притежаваме познания за пазара, професионална отговорност и международна мобилност, които ни правят надежден сътрудник на нашите глобални партньори.

Във връзка с разширяването на дейността си, за наши клиенти търсим мотивиран, организиран и комуникативен човек, който да се присъедини към екипа на позиция Офис Мениджър.

Основни отговорности:

  • Организиране и управление на документооборота в офиса;
  • Координиране на срещи и графици;
  • Посрещане и насочване на гости, клиенти и партньори;
  • Подготовка на презентации, отчети и други материали;
  • Административна подкрепа на ръководството при необходимост;
  • Организиране и класифициране на входяща кореспонденция и документи;
  • Координиране на визи, пътувания, настаняване и самолетни билети;
  • Подпомагане на комуникацията между различните отдели в компанията;
  • Управление на офис консумативи, доставчици и договори;
  • Следене за поддръжката на офиса и оптимизиране на пространството;
  • Организиране на доставки и куриерски услуги;

Изисквания:

  • Висше образование;
  • Минимум 1 година опит на подобна позиция;
  • Отлични организационни и комуникационни умения;
  • Умение за самостоятелно планиране и приоритизиране на задачите;
  • Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо (ниво C1);
  • Отлични компютърни умения – MS Word, Excel, Outlook;
  • Способност за самостоятелна работа в динамична среда;
  • Отлични комуникационни и презентационни умения;

Компанията предлага:

  • Възможност за работа в иновативна и развиваща се международна компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Multisport карта;
  • Спортни активности;
  • Професионална и приятелска работна среда;
  • Възможности за развитие;
Ако прочетеното до тук ти хареса и откриваш себе си в този профил, не се колебай и изпрати своята автобиография!

Лиценз за подбор на персонал за България, издаден от Министерството на труда: № 2399 / 15.11.2017. Лиценз за администриране и защита на личните данни, издаден от Комисията за защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017.

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • local_dining
    Безплатни Храна и Напитки
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • home
    Работа от Вкъщи
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • credit_card
    Бонусова Система

Средна заплата за сектора


1,790 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.