Работа Офис Сътрудник в Перник
1 нови обяви за работа
-
OCEANFENDERS EOOD is being regarded as the most innovative brand in the fenders market since 1985. We are looking for qualified and talented people, which are full of energy and have innovative ideas, and willingness for development in their career. ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
POSITION SUMMARY You will be expected to act as the point of contact among executives, employees, clients and other external partners ensuring that daily activities are correctly implemented and followed-up on time.
Additional Info: This is a Full time position with employment contract (as per law) Working hours from 08:00-17:00, including a one-hour lunch break and two breaks (15 minutes long)
Responsibilities:
- Manages office correspondence, including emails, letters, and phone calls, ensuring timely responses and proper record-keeping.
- Monitors employee attendance and maintains accurate records in internal systems.
- Maintains and updates office records, ensuring confidentiality and proper documentation of company activities.
- Ensures compliance with company policies and procedures by monitoring and following up on necessary actions.
- Acts as a liaison between different departments, ensuring smooth communication and collaboration on various projects.
- Assists in reviewing and preparing contracts, official declarations, and compliance documents in both English and local language.
- Coordinates communication with clients, partners, and vendors, ensuring smooth project execution and timely updates.
- Tracks and schedules maintenance, inspections, and staff training sessions to ensure compliance with company procedures.
- At least one year of experience in the same or similar position.
- Higher education will be considered an advantage.
- Excellent command of the English language.
- Excellent MS Office skills (Word, Excel, Power point, Outlook).
- Excellent organization, very good communication skills (written and verbal).
- Ability to prioritize and analyze tasks within a deadline.
- Desire to make decisions in a dynamic environment.
- Opportunities for professional development, in a global leading organization
- Competitive compensation package
- Opportunity for long-term employment.
- Food Vouchers
Средна заплата за сектора
1,260 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.