Работа Офис Помощник в Сливен
1 нови обяви за работа
-
Обичаш да общуваш, организираш и поддържаш нещата в ред? Имаш усет към детайла и говориш чужд език? Търсим точно теб! Какво ще правиш: Ще ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Какво ще правиш:
- Ще комуникираш с чуждестранни партньори (имейл и телефон)
- Ще следиш за документи, поръчки, транспорт и други организационни задачи
- Ще поддържаш връзка между различни екипи и доставчици
- Ще помагаш с ежедневната работа в офиса – с усмивка и отговорност
- Много добро владеене на английски език (друг език е плюс)
- Добра организация и позитивно отношение
- Желание за работа и развитие в стабилна среда
- Основни компютърни умения (Word, Excel, имейл)
- Опит не е задължителен – важно е желанието
- Спокойна и подредена работна среда
- Обучение и подкрепа от екипа
- Възможност за развитие и участие в международни проекти
- Стабилна работа и коректно отношение
- Заплащане според уменията и желанието за развитие
Средна заплата за сектора
1,270 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.