Работа Офис Координатор в Добрич
1 нови обяви за работа
-
1,000 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Ние се разрастваме и търсим служител в млад и приятелски нaстроен екип. Произвеждаме електрически котли и правим отоплителни системи. Ща...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис мениджър
1,000 лв ~ 1,500 лв / месец
Пълно описание
- работа с клиентската база;
- изпълнение на обаждания за продажби;
- участие в производството на видеоклипове.
- опит в продажбите
- опитен потребител на PC
- общителност и любов към клиентите
- официална заетост
- заплата 1000 лв. нетно + бонуси при изпълнение на плана за продажби
- работно време от 9:00 до 18:00 ч. (готови сме да променим графика за ваше удобство)
- Адрес - улица "Генерал-майор Стефан Попов", 4а, Добрич
Средна заплата за сектора
1,000 лв ~ 1,500 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.