Работа Офис Асистент в Русе

3 нови обяви за работа

  • icon 1,550 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш уважаван партньор - производствена компания, търсим мотивиран и организиран Административен сътрудник с предишен ОПИТ, който да ...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТТ Маркет търси да назначи офис сътрудник. ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН опит предишен опит в заприхождаване на стоки, фактуриране, работа с документи и ...

    07 Apr 2025 Още...
  • icon 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    В Еконт сме убедени, че животът може да е лесен, стига всичко да бъде павилно вписано, подредено и проверено. Търсим специалист обработка ...

    19 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Административен сътрудник - стандартно работно време

БАБ КОНСУЛТ EООД
location_on гр. Русе

icon 1,550 лв ~ 2,250 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


За наш уважаван партньор - производствена компания, търсим мотивиран и организиран Административен сътрудник с предишен ОПИТ, който да се присъедини към екипа.

Основни задължения:

  • Управление на входящата и изходящата кореспонденция;
  • Подготовка и обработка на документи за внос/износ, фактури и отчети;
  • Координиране на срещи;
  • Поддържане на актуална информация в базите данни;
  • Оказване на административна подкрепа на ръководството и екипа;


Изисквания:

  • Комуникационни умения, организираност и внимание към детайла;
  • Предишен опит на административна позиция е задължителен;
  • Отлична компютърна грамотност – работа с MS Office (Word, Excel, Outlook) и др.;
  • Умение за приоритизиране и спазване на срокове;
  • Работно ниво на английски език - предимство.


Компанията предлага:

  • Конкурентно възнаграждение;
  • Социални придобивки;
  • Възможности за професионално развитие и обучение;
  • Работна среда, която стимулира иновации и инициативност;
  • Колектив от добре обучени професионалисти;
  • Ваучери за храна.


Ако виждате себе си като подходящ кандидат за тази позиция и желаете да станете част от успешен екип в динамична компания, моля, изпратете Вашата актуална автобиография.

Ще се свържем с одобрените кандидати!

"Б.А.Б. Консулт" ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал (регистрационен номер 3051/2020 г.) в Агенция по заетостта, която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България.

Средна заплата за сектора


1,550 лв ~ 2,250 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
5.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
5.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
5.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
5.0
icon icon icon icon icon
Колеги
5.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
5.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
5.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
5.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
5.0
icon icon icon icon icon
Управление


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.