Работа Офис Администратор
98 нови обяви за работа
-
1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Компанията в сфера търговска дейност ,наш клиент търси технически сътрудник за офис с английски език. *Основни отговорности:** Поддръжка...
-
„Сиском Инженеринг“ АД е българска компания, която вече над 10 години прилага иновативни ИКТ решения на своите бизнес клиенти и държавн...
-
Куриер Логистик - град Съединение Позицията Куриер Логистик в Еконт е хибридна роля, съчетаваща отговорностите на офис администратор и ...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...
-
4 звезден хотел в гр.София в близост до МОЛ ПАРАДАЙС търси Администратор за рецепция . Ако сте усмихнати , обичате да работите в динамична...
-
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказала се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за до...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, голям и реномиран 4* хотел на Слънчев бряг, търсим организиран и комуникативен Асистент Фронт Офис, който ще отговаря за по...
-
Администратор на застраховки за възстановяване на медицински разходи с немски език Специалистът на позицията ще се занимава основно с...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- *Основни отговорности:**
- Поддръжка на офис документи и кореспонденция.
- Организация и координация на срещи и събития.
- Управление на входящите и изходящи комуникации по електронна поща и телефон.
- Подготовка на отчети и презентации.
- Взаимодействие с клиенти и партньори на английски език.
- *Изисквания и квалификация:**
- Висше образование в релевантна област.
- Отлично владеене на английски език - писмено и устно.
- Предишен опит в офис администрация или подобна роля е желателен.
- Добри организационни умения и способност за решаване на проблеми.
- Умение за работа с офис приложения (Microsoft Office, Google Workspace).
- *Какво предлагаме:**
- Конкурентно възнаграждение и социални придобивки.
- Възможности за обучение и професионално развитие.
- Работа в модерна и подкрепяща среда.
- Гъвкаво работно време.
- Достъп до ресурси и инструменти за оптимално изпълнение на задълженията.
Личната Ви информация е защитена съгласно Закона за защита на личните данни. На интервю ще бъдат поканени само одобрените кандидати.
АГЕНЦИЯ ЛИДЕР ИМА ЛИЦЕНЗ 2224//21.02.2017 г. от МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦ,ПОЛИТИКА
За всички обяви на АГЕНЦИЯТА натиснете по-долу-всички обяви на ЛИДЕРМ-7 ЕОО
Средна заплата за сектора
1,500 лв ~ 2,000 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.